Menu

nedeľa 31. augusta 2014

Catrice: CRUSHED CRYSTALS lak na nechty

Pri nedávnej návšteve drogérie si cestu do môjho košíka našiel aj lak na nechty od značky Catrice s názvom Crushed Crystals. Celkovo je v predaji 6 odtieňov a ja som si vybrala odtieň 04 Oyster & Champagne. Viac o ňom si môžete prečítať v tomto príspevku. 


Catrice Crushed Crystals je línia lakov na nechty s 3D efektom a pieskovým finišom. Laky obsahujú menšie aj väčšie trblietky. Odtieň, ktorý mám, 04 Oyster & Champagne, má trblietky v rôznych odtieňoch ružovej a béžovej spojených priesvitným lakom. Pieskový finiš na nechtoch znamená, že trblietky budete cítiť na dotyk. Ak pieskový finiš nie je vaším obľúbeným, naneste si ešte dve vrstvy priesvitného laku a budete mať hladké nechty. 

Štetec je plochý a dlhý. Dvoma ťahmi štetca si dokážete nalakovať celý necht. Mne sa páči a vyhovuje mi.


Línia Crushed Crystals po aplikácii celkom rýchlo zaschne, keďže je tam viac trblietok ako laku. Je to výhoda, ak si chcete nechať pieskový finiš. Ak chcete mať hladké nechty, musíte si aplikovať ďalšie vrstvy priesvitného laku a to predĺži celkovú dobu schnutia. 

Ak si tento odtieň nanesiete ako jedinú farbu, vaše nechty budú posiate trblietkami, dostanú jemný svetlý odtieň a budú odrážať svetlo. Na obrázku mám 2 vrstvy. 


Najväčšie plus tohto laku je pre mňa jeho dlhotrvácnosť. Na mojich nechtoch vydržal celý týždeň. Potom som sa ho rozhodla odlakovať, ale len preto, že nechty rastú a lak už nevyzeral upravene. Žiadne kúsky z neho počas týždňa neopadli, ani sa nezlúpal. 

Jeho odlakovanie je samozrejme ťažšie ako u obyčajného laku. Trblietky vedia byť tvrdohlavé, ale na moje prekvapenie, nebolo to až také hrozné. Iné laky s trblietkami, ktoré mám, idú dole ťažšie ako tento.


Keďže tento lak má priesvitnú bázu je skvelý aj ako pokrytie farebných lakov. Trošku som sa s ním pohrala na rozličných bázach (okrem prstenníka na porovnanie) a výsledkom je hravá letná manikúra.


Ja som so svojím nákupom spokojná, lak je dlhotrvajúca kopa trblietok a vidím v ňom veľký potenciál do budúcnosti. 10 ml balenie si môže kúpiť za cenu okolo 3 - 4 € v drogérii alebo online.

Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára