Menu

sobota 2. augusta 2014

H&M Blueberry Burst - pleťová maska

Pleťová maska z obchodu s oblečením? Prečo nie. Z H&M som už vyskúšala masku s pitayou a vlašskými orechmi a dnes si zhodnotíme ďalšiu z ich ponuky a to antioxidačnú masku z čučoriedok.

image

Blueberry Burst je vyživujúca maska, ktorá obsahuje bobule plné antioxidantov a hydratačný olej z broskyňových jadier. Jej úlohou je pleť osviežiť, vyčistiť a ochrániť. Jedno balenie stojí okolo 1 € a vydrží približne dve použitia. 

image

Táto maska má ovocnú vôňu, hladkú konzistenciu a svetlo fialovú farbu. Ako maska schne, stáva sa viac fialová a matná. Čas použitia je 15 minút a mňa prvých 5 minút maska štípala na tvári. Nebol to príjemný pocit a aj preto som si už ďalšie balenie nekúpila. Výsledok bol okej, ale žiadne veľké viditeľné zmeny som nespozorovala. Takže celkovo by som povedala, že túto masku môžete preskočiť. 

Celkové hodnotenie: 2 z 5. 

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára