Menu

streda 11. júna 2014

Dermacol IMPERIAL mejkap

Po dlhšom čase vám prinášam ďalšiu recenziu na mejkap, tento krát od značky Dermacol s názvom Imperial make-up. Keďže momentálne mám suchú pleť, hľadala som v drogérii mejkapy určené pre môj typ pleti. A rozhodla som sa vyskúšať tento od Dermacolu a aj Rimmel Wake me up mejkap. Oba sú určené pre suchú pleť, aj keď sú dosť rozdielne. Teraz sa zameriame na Imperial mejkap - hydratačný mejkap s výťažkom z orchidey


Imperial mejkap s výťažkami z orchidey má poskytnúť pleti dlhodobú hydratáciu. Mejkap má jemnú textúru a pleti poskytne zjednotenie odtieňa, rozjasnenie a tiež svieži pocit. Jeho krycia schopnosť bola určená ako nízka až stredná. Mejkap tiež obsahuje hodvábne látky, ktoré dodajú pleti jemný a hladký vzhľad. Napriek tomu, že mejkap je hydratačný má byť určený pre všetky typy pleti. 

Mejkap sa predáva v plastovej tube a aplikuje sa jednoduchým vytlačením produktu. Musíte však dávať pozor, aby ste si ho neaplikovali príliš veľa, pretože väčšie množstvo mejkapu si dobre nerozotriete. Najlepšie je rozotierať si ho prstami, kvôli takmer krémovej konzistencii. 


Krémová konzistencia tohto mejkapu je veľmi príjemná na pleti. Mejkap sa veľmi ľahko rozotiera a stačí ho použiť malé množstvo. Výdrž je celkom dobrá, mejkap vydrží na pleti väčšinu dňa, ale ku večeru sa už začne z pleti strácať. Výdrž však môžete veľmi ľahko predĺžiť podkladmi pod mejkap, napríklad od Garnier alebo Rimmel

Krycia schopnosť je naozaj nízka až stredná. Dobrou správou je to, že môžete v pohode naniesť druhú vrstvu mejkapu bez toho, aby to vyzeralo neprirodzene. Tá prvá vrstva vrstva zakryje mierne nedokonalosti a začervenanie. Na serióznejšie problémy budete potrebovať aj korektor, napríklad od Maybelline alebo Catrice

Imperial mejkap má vyčarovať hydratovanú, zjednotenú, hebkú, rozjasnenú a sviežu pleť. Hydratačná časť je okej, moja pleť nemá vysušený pocit, keď mám nanesený tento mejkap. Pleť je zjednotená aj rozjasnená. Mejkap neobsahuje žiadne trblietky ani čiastočky, čo by odrážali svetlo, ale dokáže vyčarovať sviežu pleť. Zrejme kvôli slabšiemu krytiu, ktoré umožní preniknúť aj prirodzenej pokožke. Ak chcete prirodzenú a sviežu pleť, budete potrebovať práve takýto mejkap s nižším krytím a tiež rozjasňujúci hydratačný krém, ktorý si nanesiete pred mejkapom, napríklad od Avonu

Imperial mejkap môžete nájsť len v štyroch odtieňoch, čo je podľa mňa na mejkap veľmi málo. Našťastie ja som odtieň trafila presne. Pale je jemná prirodzená béžová. Ďalšie odtiene sú FairNude a Tan


Celkovo sa mi tento mejkap páči. Rada ho používam, keďže na tvári sa nosí veľmi príjemne. Navyše stačí ho použiť malé množstvo a aj odtieň mi veľmi dobre sadol. Ak chcem kryciu schopnosť zvýšiť, zmiešam ho s trochou Estée Lauder Double Wear. Navyše aj vrstva púdru môže pomôcť k zvýšeniu krytia aj výdrže, napríklad púder od Gabriella Salvete. Škoda, že Imperial mejkap nemá trochu vyššie krytie, ale môžete ho zvýšiť inými produktmi. Myslím, že ho môže vyskúšať aj iný typ pleti, normálna určite, mastná bude zrejme potrebovať viac púdru navrch mejkapu. Kozmetiku značky Dermacol nájdete v drogérii alebo online. Imperial mejkap stojí okolo 6 € (kúpiť tu). 

Celkové hodnotenie: 3,5 z 5.


Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB.

2 komentáre:

  1. Tento make-up bol skvelý, ale dosť som sa po ňom vyházdala, spočiatku nie, ale po dlhšom čase používania som mala akné na pleti stále viac a viac, škoda, pretože má pekné odtiene, dlho vydrží a to balenie je fakt krásne.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa s týmto problémom nestretla, ale som rada, že si sa podelila o svoju skúsenosť. Aj pri mejkapoch je dobré prečítať si zloženie, pretože niektoré látky môžu spôsobiť podráždenie pleti.

      Odstrániť