Menu

nedeľa 1. júna 2014

Elisabeth Arden - High Shine Lip Gloss

Značku Elisabeth Arden preslávil 8 Hour Cream a celá táto línia. Aj na tomto blogu si môžete prečítať o týchto krémoch: Skin ProtectantIntensive Daily Moisturizer for Face SPF 15Sun Defence for Face SPF 50. Elisabeth tiež vyrába dekoratívnu kozmetiku a v tomto príspevku si zhodnotíme High Shine Lip Gloss - lesk na pery.


Tento lesk na pery sa predáva v typickej tube so špongiovitým aplikátorom. Nanášanie lesku je veľmi jednoduché a precízne. Samotný lesk je veľmi krémový a pohodlne sa nosí. High Shine to podľa mňa nie je, ale skôr taký typický lesk leskov na pery. Na perách vydrží približne hodinku - dve bez nutnosti opätovnej aplikácie.


Vôňa tohto lesku je typická pre výrobky Elisabeth Arden, ale v oveľa miernejšej verzii. Ak ste už nejaký výrobok od Elisabeth vyskúšali, viete presne o akej vôni hovorím. Ak nie, tak je to jedna z tých ostrejších a výrazných vôní. Vo verzii lesku na pery mi však až tak nevadí a pri tých produktoch Elisabeth Arden čo mám, som si na ňu už úplne zvykla. 


Odtieň, ktorý mám je Golden Pearl. Je to svetlá, béžová farba so zlatými odleskami. Je veľmi pekná a príjemná na denné nosenie. 

Kozmetiku značky Elisabeth Arden si môžete kúpiť v parfumériách alebo online. High Shine lesk na pery sa predáva za cenu okolo 15 €. 

High Shine Lip Gloss je príjemný lesk, ktorý nevysúša pery a dodá im jemnú farbu. Pohodlne sa nosí a je krémový. Ale na druhej strane nič mimoriadne. Tento lesk bol pribalený v kozmetickej sade od Elisabeth Arden a rada ho používam. Ale nie je pre mňa nič extra, aby som si ho kúpila samostatne. 

Celkové hodnotenie: 3,5 z 5.

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára