Menu

streda 4. júna 2014

Maybelline maskara: the ROCKET volum´express

Značka Maybelline má vo svojich radoch niekoľko typov riaseniek. A ja len málokedy odolám, aby som vždy nejakú ďalšiu nevyskúšala. Moja túžba skúšať nové veci mi preto často nedovolí kúpiť si rovnaký produkt dva alebo viac krát. Avšak sú produkty, ku ktorým sa aj ja stále vraciam. Viem, že sa na ne môžem spoľahnúť, že ma nesklamú a budú fungovať stále rovnako. A to je prípad aj produktu v tomto hodnotení. Maybelline the Rocket Volum´ Express je riasenka, ktorá ma dostala hneď po prvom použití a odvtedy už ubehlo zopár rokov. A napriek tomu času má stále čestné miesto na mojej poličke. Kráľovsky modrá tuba s vynikajúcim produktom vo vnútri, aj o tom bude tento príspevok. 


Maybelline the Rocket Volum´ Express riasenka sľubuje až 8 krát väčšie riasy. Má patentovaný supersonický štetec s mikro štetinkami. Formula produktu je určená na rýchlu aplikáciu. Ak si chcete aplikovať viac vrstiev, netreba čakať na zaschnutie tej prvej. Môžete okamžite naniesť ďalšiu vrstvu. Riasenka tiež sľubuje žiadne zhlukovanie produktu na riasach. Táto maskara nie je vodeodolná. 

Supersonický štetec s mikro štetinkami je strednej veľkosti. Čo znamená supersonický to neviem, ale je gumený a malé štetinky má umiestnené po celom štetci. Vynikajúco sa dostanú pomedzi mihalnice a obalia každú z nich čiernym krémom. Tento aplikátor patrí k mojim obľúbeným, pretože sa ľahko ovláda a nie je príliš veľký. Dostanete sa s ním aj do vnútorného kútika oka a nie je priveľký ani pre spodné mihalnice. Najlepšie sa s ním pracuje na mihalniciach vytočených kliešťami na riasy. 


Táto maskara vydrží na očiach celý deň a neopadáva. Má ľahké zloženie, ktoré rýchlo zaschne a ostane na mieste. Keď vytiahnete aplikátor z tuby, nemáte na štetci žiadny prebytočný produkt, preto je aplikácia čistá, rýchla a jednoduchá. Riasenka dodá vašim mihalniciam aj objem aj dĺžku. Štetinky sú blízko pri sebe a dokážu tak zachytiť všetky riasy a zafarbiť ich na čierno. Čierna farba je sýta a výrazná. Už jedna aplikácia dokáže vyčarovať dobrý objem aj dĺžku, pre extra mihalnice si stačí naniesť druhú vrstvu. Naozaj netreba čakať, kým prvá vrstva zaschne. Najlepšie je pracovať najprv s jedným okom a až keď dosiahnete požadovanú dĺžku a objem, presunúť sa na druhé. Maskaru môžete aplikovať aj na spodné mihalnice a nerozmaže sa, aj keď nie je vodeodolná, teda aspoň na mne. Treba si však dať pozor pri aplikácii na dolnej linke, pretože veľmi ľahko môžete spodné riasy predĺžiť až neprirodzene. Ja si spodné mihalnice vždy líčim len so zvyškom produktu, čo ostal na štetci po horných mihalniciach. 


Maybelline the Rocket Volum´ Express je jedna z mojich najobľúbenejších riaseniek a určite vám ju všetkým odporúčam vyskúšať. Ja sa k nej stále vraciam a toto určite nie je  moje posledné balenie. 

Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Kozmetiku značky Maybelline si môžete kúpiť v drogérii alebo online. The Rocket Volum´ Express maskara sa predáva za cenu okolo 8 - 10 € (kúpiť tu). 

Ďalšie hodnotenie maskary od značky Maybelline: vodeodolná the Colossal Volum´ Express


Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára