Menu

utorok 15. apríla 2014

Clinique maskara - Lash doubling mascara

Máme tu ďalšie testovanie maskary. Skúšať nové maskary ma baví asi zo všetkého najviac. Vždy ma zaujímalo, či na tých riasenkách s vyššou cenovkou je niečo viac špeciálne. A práve preto si v tomto príspevku  rozbiereme maskaru z mierne vyššej cenovej skupiny. Budeme sa zaoberať maskarou od značky Clinique s názvom Lash Doubling mascara


Lash Doubling maskara je navrhnutá tak, aby zväčšila vaše mihalnice do dvojnásobnej veľkosti a zväčšila ich objem v minimálnom čase. Unikátny kužeľovitý štetec nájde každú mihalnicu a vyčaruje väčšie a lepšie riasy. Maskara sa predáva v dvoch odtieňoch - čiernej a hnedej. 

Popis tejto maskary určite zaujme. Veď kto by nechcel riasy dvojnásobnej dĺžky a navyše k tomu aj objem. Pod minimálnym časom si predstavujem to, že maskara rýchlo zaschne a preto môžete v relatívne krátkom čase aplikovať viac vrstiev na dosiahnutie sľubovaného efektu. Kužeľovité štetce patria k tým tradičným a tie mám ja osobne najradšej. Alebo teda ešte som nenarazila na nezvyčajný tvar štetca, ktorý by bol ľahký na použitie a dokázal vyčarovať super mihalnice zároveň. Mám pocit, že je to vždy jedno z tých dvoch. Tradičné štetce sa na druhej strane ľahko používajú a dokážu dodať riasam objem aj dĺžku. 

Aplikátor tejto maskary je teda kužeľovitý štetec s klasickými štetinkami husto pri sebe po celej dĺžke. Na konci aplikátora sú najmenšie, smerom dnu sa zväčšujú a vytvárajú tvar kužeľa. Tvar predurčuje, aby tie najdlhšie štetinky boli použité na vonkajší kútik oka a tie kratšie na vnútorný. Preto môžete mať problém, ak neviete maskaru nanášať oboma rukami. Budete musieť zápästie poriadne vytočiť. Tie krátke štetinky s dlhými mihalnicami na vonkajšom okraji oka nič neurobia. Ak aplikátor použijete správne, dokáže zachytiť každú mihalnicu a obaliť ju krémom. Aplikátor je celkom veľký, ale úzky. Dobre ním dokážete zachytiť korienky mihalníc. Jeho použitie je celkovo jednoduché, ale musí byť obojručné. 


Formula krému je hustá a krémová. Riasy sú po nanesení veľmi čierne. Maskara sa počas dňa nedrobí, ani neopadáva. Odličuje sa celkom jednoducho. Ja mám najradšej micelárne vody, napríklad od Garnier, s tými netreba oči trieť, samy zachytia mejkap a odstránia ho.

Dĺžka mihalníc je s touto maskarou vynikajúca. Ak je dĺžka to jediné, čo vám chýba, táto maskara vám ju dodá. Trochu horšie je to už s objemom. Toho sa veľa nedočkáte. Aj pri viacerých aplikáciách maskary mi tam stále dodatočný objem chýba. Na druhej strane dĺžka s viacerými aplikáciami rastie. Musíte teda sami posúdiť, či vám stačí dĺžka, alebo chcete aj objem. Ak stačí, Clinique Lash Doubling maskara je určená pre vás. Samozrejme nejaký objem aj táto maskara dodá, ale vysúšala som už aj lepšie objemové riasenky. 


Kozmetiku značky Clinique si môžete kúpiť v parfumériách alebo online. Lash Doubling maskara sa predáva za cenu od 16 € (kúpiť tu). Ako som spomínala, nepatrí medzi najlacnejšie, ale určite ani medzi tie najdrahšie. 

Celkové hodnotenie: 3 z 5. 

Na tomto blogu si môžete prečítať aj o niekoľkých ďalších riasenkách, napríklad: Astor Big & Beautiful Lovely DollBourjois Volume Glamour Max DefinitionMaybelline Volum´ Express The ColossalAstor Look out

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára