Menu

pondelok 21. apríla 2014

Avon pleťová maska - Bali Botanica

Máme tu ďalšie hodnotenie pleťovej masky. Keď používam pleťovú masku, mám pocit, že pre svoju pleť niečo skutočne robím. Dodávam jej vitamíny, čistím ju, obrusujem hrubé hrany, bojujem s nedokonalosťami alebo ju hydratujem. Moja zbierka pleťových másk je dosť široká a neustále sa rozrastá. Teraz som zo svojej zbierky vytiahla masku od Avonu s názvom Bali Botanica, aby som ju pre vás zhodnotila a povedala vám, či sa oplatí minúť na ňu vaše peniaze. 

image

Bali Botanica je pleťová maska s kvetmi plumérie a citrónovou trávou. Slúži na osvieženie pleti a vyčistenie pórov. Pleť bude po použití tejto masky hebká a obnovená. 

Maska sa nanáša v tenkej vrstve na celú tvár, s výnimkou očného okolia a pier. Bali Botanica schne približne päť minút a potom ju môžete zotrieť teplou vodou. 

Ja osobne masky najradšej nanášam štetcom na pleťovú masku. Je to malá plochý štetček, ktorý vyzerá ako zmenšenina maliarskeho štetca. Stojí okolo 2 - 3 € a pomáha rovnomerne rozotrieť masku. Zároveň si vôbec nemusíte špiniť ruky. Masku vytlačte priamo na štetec a hneď aplikujte na tvár. Maska je rozotrená rovnomerne a pravidelne, preto zaschne celá tvár za rovnaký čas. Štetec treba samozrejme po každom použití umyť a nechať vyschnúť v ležatej polohe, aby z neho nezačali vypadávať štetinky. Pri odstraňovaní masky sa mi najviac osvedčil mokrý malý uteráčik. Ten zachytí masku jedným ťahom a celú ju odstráni. S rukami to ide niekedy veľmi pomaly a ťažko. 

image

Bali Botanica je biela krémová maska a príjemnou vôňou za plumériou. Pluméria je pôvodom tropický kvet, ktorý pochádza z Indie. Iný názov pre plumériu je frangipani a táto rastlina má ukľudňujúce účinky a využíva sa aj na starostlivosť o rany. Citrónová tráva má čistiace a sťahovacie účinky. Maska však vôbec citrónovo nevonia, naopak má výraznú kvetinovú vôňu, ktorú budete cítiť aj po nanesení masky.

Táto maska je krémová a ľahko sa rozotiera. Zároveň je hustá a úplne pokryje celú pleť, neostanú tam vynechané miesta. Maska zaschne pomerne rýchlo a približne za 5 minút je vyschnutá a začne praskať. To je ten správny čas dať ju dole. 

image

Pri tom ako maska zaschýna cítiť spevnenie pleti. Pri procese zaschýnania, ale maska začne opadávať. Často sa stalo, že mi na tričku ostali malé biele zaschnuté kúsky masky. Síce to tričko nepošpiní, keďže už boli vyschnuté, ale aj tak, nemalo by sa to stávať. 

image

Musím povedať, že táto maska nepatrí k mojim obľúbencom. Hlavným dôvodom je to, že okrem dočasného spevnenia pleti som nič iné nezaznamenala. Jej čistiace účinky ma nejako míňajú. Možno to pre vás bude alebo je iné. To, že maska opadáva by som vedela odpustiť, ak by naozaj vyčistila moje póry. Výraznejšie čistú pleť som však nevidela. Maska má však veľmi peknú vôňu a tak má vďaka nej relaxačné účinky. Ak by ste teda chceli vyskúšať spevňujúcu a relaxáciu v podobe aromaterapie, možno sa vám Bali Botanica zapáči. Mne však veľmi nevyhovuje a neplánujem si ju opäť kúpiť. 

Kozmetika značky Avon sa predáva cez katalóg alebo online. Bali Botanica pleťová maska stojí približne 2 € (kúpiť tu). Avon má z radu Bali Botanica aj iné výrobky, preto ak sa vám páčia kvetinové vône, skúste vyskúšať napríklad telový krém alebo telový olej. 

Celkové hodnotenie: 2 z 5. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára