Menu

pondelok 29. decembra 2014

2014 - produkty, ktoré sklamali (14 najhorších produktov)

1.1.2014 uzrel tento blog svetlo sveta. Tento rok sa končí a vy si tu môžete prečítať už viac ako 300 hodnotení najrôznejších produktov. Tento článok bude malé zhrnutie tých produktov, ktoré boli podľa mňa najhoršie. Podľa mňa bude lepšie, ak sa im v drogérii vyhnete a vyberiete si iné. Ale ak nejaký z týchto produktov používate a máte radi, ja som šťastná, že pre vás funguje. Avšak mňa týchto 14 produktov v roku 2014 sklamalo najviac.


1, Mejkap - Oči

Očné tiene, ktoré sa mi v roku 2014 vôbec nepáčili sú Maybelline Big Eyes paletka a Miss Sporty Studio Colour Smokey Eye Shadow paletka. Obe majú slabú pigmentáciu a neukážu dobre na očiach. Zo všetkých tieňov a paliet, ktoré som vyskúšala, tieto boli rozhodne najhoršie. 


2, Mejkap - Pery

Najhorší produkt na pery bol v tomto roku lesk na pery od značky e.l.f. s názvom Plumping Lip Glaze. Lesk má byť zväčšujúci a preto má v sebe tú mentolovú látku, ktorá prekrvuje pery. Avšak pre mňa to bolo až príliš. Po použití ma dokonca boleli pery a navyše červená farba na opačnom konci lesku bola tiež bežný priemer. 


3, Mejkap - Tvár

Čo sa týka produktov na tvár ako mejkap, púder, korektor, lícenka a podobne, pomyselné posledné miesto získal u mňa korektor Rimmel Hide the Blemish. Veľmi slabá pigmentácia, takmer nič na tvári nezakryje a ešte sa aj ťažko rozotiera. 


4, Odličovanie:

Produkt, s ktorým odličovanie bolo extra nepríjemné je Garnier Essential Sensitive odličovač 2v1. Olejový mix tohto odličovača ma štípal v očiach a zvyšky ostali na pleti. 


5, Skincare - Tvár

Veľké očakávania a nulový efekt - to pre mňa znamená Bi-Oil. Používala som ho na jazvy po akné, spotrebovala som celé balenie a zmena žiadna. 


6, Skincare - Oči

Pri očných krémoch sa nedá vybrať len jeden, musím sa tu zmieniť o obidvoch - Balea Augen Pflege + Essence Cooling Eye Roll-on. Balea očný krém pre mňa neurobil absolútne nič, to bolo ako keby som si žiaden krém neaplikovala. No a Essence roll-on ma pálil pod očami ako žeravé uhlíky, ihneď som si to musela zotrieť.


7, Skincare - Telo

V kategórii starostlivosti o telo za najhorší produkt považujem telové mlieko od Avonu s názvom Silky Body Lotion. Po jeho nanesení ostal na pokožke lepkavý pocit, malá hydratácia a milión trblietok. Presný opak toho, čo chcem od telového mlieka.


8, Pleťové masky

Ja pleťové masky zbožňujem a vyskúšala som ich nespočetne veľa. A preto mám hneď tri, ktoré považujem za úplné nepodarky: Balea Enzýmová maska + Aknelot čistiaci krém a maska 2v1 + Brazil Keratin Deep Sea maska. Balea maska je jeden z tých produktov, ktoré neurobia absolútne nič. Aknelot maska ma štípala a mala som po nej celú tvár červenú a podráždenú. Brazil Keratin maska je nepodarok sám o sebe. Čierna guma sa po vybraní o obalu potrhala a šmýkala sa dole z tváre. Navyše účinok takisto žiaden. 


9, Nechty

Manikúra, ktorá nevydrží ani jeden deň = veľké sklamanie. A takúto jednodňovú manikúru vám poskytnú produkty od značky S-he Stylezone lak na nechty a nálepky na nechty


Toto sú moje najhoršie produkty roku 2014. Zoznam tých najlepších, ktoré som vyskúšala, sa na vás bude tešiť na Nový rok :)

4 komentáre:

  1. Značku She aj ja obchádzam. Kedysi asi tak pred 6 rokmi som od nich mala rada jednu maskaru bola z jedného konca biela a z druhého čierna. Laky už vtedy boli desné a po nalakovaní sa dali zlúpnuť =D. Taktiež sa vyhýbam značke Essence - prevažná väčšina čo som od nich mala a nebolo toho málo stálo zaprd. Jediné čo si od nich kúpim opakovane je krém na ruky. =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja s Essence väčšinou nemám problém, ale máš pravdu s krémom na ruky. Ten si aj ja stále kúpim. Jediná škoda, že tento rok nebola vôňa škorica a jablko - tá bola moja najobľúbenejšia. :)

      Odstrániť
  2. No a já mám She laky ráda :) Mě drží dobře a barvy pěkné :) Zato mě třeba zklamal na plné čáře Rimmel a jejich laky..:( Matný katastrofa, Rita Ora - strašně zhoustly, ostatní ani nemám chuť zkoušet..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Koľko ľudí, toľko chutí :) mne sa napríklad Rimmel Salon Pro laky veľmi páčia :)

      Odstrániť