Menu

pondelok 8. decembra 2014

Freeman - Zlupovacia pleťová maska *Uhorka*

Hodnotenia pleťových masiek od značky Freeman pokračujú. Zatiaľ som vyskúšala tri masky z ich ponuky: avokádo + ovos, mäta + citrón a antistresovú masku. Avokádo a ovos je kombinácia spojená v kaolínovej maske za účelom vyčistenia pórov (hodnotenie tu), ktorá síce pekne spevnila pleť a odstránila z nej maz, ale počas aplikácie nepríjemne ťahala pokožku. Mäta sa s citrónom spojila takisto v ílovej maske za účelom vypnutia pleti a minimalizovania veľkých pórov (hodnotenie tu). Tejto maske sa darilo o čosi lepšie, ale minimalizácia pórov nebola pre mňa dostatočná. No a zatiaľ na záver tu máme hodnotenie antistresovej masky (hodnotenie tu). Jej levanduľová vôňa je upokojujúca, ale inak pre pleť nič výrazného neurobí. 

Zlupovacia pleťová maska Uhorka by mala odstrániť nečistoty a rozjasniť pleť. Ako sa jej to darí, to si môžete prečítať v tomto príspevku. 


Zlupovacia maska od značky Freeman je obohatená výťažkom z uhorky. Maska má odstrániť nečistoty z pleti, regenerovať pokožku a rozjasniť pleť bez toho, aby ju vysušovala. Okrem toho uhorková maska tiež zlepší vzhľad pleti, odstráni príznaky únavy a stresu. Pleť ostane zamatovo jemná, hladká a svieža. Znie to ako splnený sen, poďme sa pozrieť na to, ako táto maska účinkuje na moju pleť.

Prvú vec, čo si na tejto maske všimnete je to, že vonia ako uhorky. A teraz nemyslím príjemnú, sviežu uhorkovú vôňu. Pre mňa bola tá vôňa naozaj nepríjemná a nepáčila sa mi. Navyše ju bolo cítiť počas celého pobytu masky na pleti. Vám táto vôňa nemusí prekážať tak ako mne, ale aj z tohto dôvodu som rada, že som si masku najprv kúpila v malom balíčku. Veľké balenie tejto masky by som asi kvôli tej vôni nevyužívala.

Táto uhorková maska má najhustejšiu konzistenciu, akú som u zlupovacích masiek zatiaľ zažila. Maska je priesvitný, hustý gél, ktorý je z tohto hľadiska lepší ako ostatné masky. Gél dobre priľne ku pokožke a nesteká po tvári. Jediný problém bol ten, že z balíčka sa maska ťažšie vyberala, pretože zlepovala obal dokopy. 


Maska je úplne priesvitná a trvá jej približne 15 minút, kým úplne zaschne. Takáto maska sa odstraňuje zlúpnutím z pokožky, ktorým si zároveň odlupujete aj nečistoty a vyprázdňujete upchaté póry. Kvôli hustejšej konzistencii ide táto maska dole trochu ťažšie ako ostatné, ktoré som vyskúšala. Nepociťovala som pri tom extrémne naťahovanie pokožky, ale maska nešla dole jedným ťahom. Na záver je dobré pleť umyť teplou vodou, aby zišli dole všetky zvyšky masky. 

Výsledok po 15 minútach bol taký polovičný úspech. Niektoré póry boli vyčistené, iné nie. Pleť nebola po použití masky vysušená, ale sviežou by som ju tiež nenazvala. Pre mňa táto maska účinkuje 50 na 50. Ak by účinkovala na 100 %, dokázala by som sa preniesť aj cez jej nepríjemnú vôňu, ale úspešnosť je len polovičná. 

Celkové pocity z tejto masky mám zmiešané. Možno to bolo len mojím typom pokožky, že maska neúčinkovala rovnako na celú pleť. A ak vám vône neprekážajú, tak sa vám táto maska môže naozaj zapáčiť. Je dostatočne hustá, aby z pleti vytiahla všetky nečistoty. Ale radšej vám odporúčam vyskúšať menšie balenie, pretože je tu viac faktorov, ktoré vám môžu pri tejto maske prekážať.

Kozmetiku značky Freeman si môžete kúpiť v hypermarketoch alebo online. Zlupovacia pleťová maska Uhorka stojí v rozmedzí od 1 do 6 € podľa veľkosti balenia. 

Celkové hodnotenie: 2,5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára