Menu

utorok 23. decembra 2014

TAG - 9 otázok o mejkape

TAG je článok, v ktorom odpoviem na niekoľko rôznych otázok o mejkape, ktoré som našla pri potulkách na internete. Myslím, že žiadne ďalšie slová nie je treba, poďme rovno na to :)

1, Pamätáš si svoj prvý kus mejkapu?

Pamätám, je to tieň na oči od Maybelline. Kúpila som si zlatý tieň, pretože som čítala, že zlatá sa najviac hodí k hnedým očiam. A sklamaná som nebola, tieto tiene Maybelline predáva doteraz, sú príjemné a ľahko sa s nimi pracuje. 


2, Opíš svoju ideálnu maskaru! Už si našla takú, ktorá spĺňa tieto kritériá?

Moja ideálna maskara musí vyčarovať obrovské mihalnice, ostať na očiach celý deň bez rozmazania a musí ísť strašne ľahko dole. Napriek tomu, že skoro stále skúšam nejakú novú maskaru, našla som takú, ku ktorej sa stále vraciam. A to práve preto, že spĺňa všetky moje požiadavky. Je ňou Maybelline The Rocket Volume maskara.


3, Akú úroveň krytia preferuješ u mejkapu?

Rozhodne vysokú. Moja pleť má od ideálnej veľmi ďaleko, a preto potrebujem mejkap, ktorý zakryje úplne všetko. Jeden z posledných mejkapov, ktoré som vyskúšala a jeho úroveň krytia je naozaj vysoká, je Rimmel Stay Matte mejkap. 


4, Ktorý zo svojich produktov máš momentálne najradšej?

Produkty, ktoré mám najradšej sú veľmi ľahko identifikovateľné. Vždy keď cestujem domov, zoberiem si produkty, ktoré momentálne skúšam a potom zopár tých produktov, bez ktorých neviem byť. Teraz som si zobrala so sebou: Rimmel Airy Fairy rúž na pery + Maybelline The Rocket Volume maskara + L´Oreal Super Liner linka na oči + Estée Lauder Double Wear mejkap.


5, Ktorý typ produktov si kupuješ najčastejšie?

Najčastejšie si kupujem výrobky na pery. Leskov, rúžov, balzamov a im podobných fixiek či ceruziek na pery mám až príliš veľa. Ale nevadí mi to. Produkty na pery zvyknem rýchlo spotrebovať, veď ich treba niekoľko krát za deň aplikovať.  A navyše sú tým najjednoduchším spôsobom, ako mať každý deň iný mejkap bez veľkej námahy. 

6, Aké je tvoje najobľúbenejšie miesto na nákup mejkapu?

Ja najčastejšie nakupujem v DM-ke a na parfums.sk. V týchto dvoch obchodoch nakupujem asi 90 % všetkého môjho mejkapu. Ich výber mi vyhovuje, aj ceny majú primerané. 

7, Aká je tvoja najobľúbenejšia značka pre starostlivosť o telo?

Väčšina značiek pre telo, ktoré som vyskúšala, boli okej. Ale značka, ku ktorej sa stále vraciam, čo sa týka napríklad telových krémov je Garnier. Mám rada aj ich krémy na ruky či na nohy.


8, Ktorá značka má podľa teba najlepšie balenie?

Najlepšie balenie, ktoré som doteraz videla má určite značka theBalm. Ich výrobky sú kvalitne zabalené a zároveň je to aj milé a vtipné. 


9, Ktorí sú tvoji najobľúbenejší Beauty Guru?

Ja trávim na YouTube dosť veľa času a najviac sa poteším, keď nové video pridá Lisa Eldridge. Ona je podľa mňa úplne najlepšia pre všetkých, ktorý sa chcú naozaj naučiť pracovať s mejkapom. 

***

Ďalšie tagy:

21 otázok pri ktorých ma lepšie spoznáte: článok tu.
Beuaty blog tag: článok tu

***

Spomínané produkty:

Maybelline Colorama očné tiene: hodnotenie tu.
Maybelline the Rocket Volume Express riasenka: hodnotenie tu.
Rimmel Stay Matte mejkap: hodnotenie tu
Estée Lauder Double Wear mejkap: hodnotenie tu
L´Oreal Super Liner linka na oči: hodnotenie tu
Rimmel Airy Fairy rúž na pery: hodnotenie tu
Garnier Repairing Care telový krém: hodnotenie tu
TheBalm NUDE´tude paleta očných tieňov: hodnotenie tu
Lisa Eldridge YouTube kanál: odkaz tu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára