Menu

piatok 29. augusta 2014

Astor 8H Perfect Stay - lesk na pery

Kozmetika značky Astor je bežne dostupná v drogériách alebo online. Ceny ich výrobkov sú veľmi prijateľné a aj preto som vám už napísala niekoľko recenzií na túto kozmetickú značku. Vyskúšala som dve z ich riaseniek: Big & Beautiful Lovely Doll maskaru, ktorá je celkom dobrá, ale nebola som nadšená jej aplikátorom, a tiež Look Out maskaru, ktorá vie vyčarovať krásny objem a patrí k mojim obľúbeným. V mojej kolekcii ešte stále prebýva SkinMatch lícenka, ktorá je spojením troch farieb a dodá vám prirodzený nádych na líčkach. Mojím najobľúbenejším produktom z radov Astor kozmetiky je jednoznačne lak na nechty Perfect Stay. Je to pigmentovaný, dlhotrvajúci lak - z lakov, ktoré som vyskúšala jednoznačne vydrží najdlhšie. V tomto príspevku sa budeme baviť o lesku na pery, ale už pred ním si moje pery vyskúšali Soft Sensation, rúž + lesk + balzam v jednom. 

Je 8H Perfect Stay lesk na pery jeden z tých lepších alebo jeden z tých priemernejších výrobkov značky Astor? Dozviete sa to v tomto príspevku.


Ako už názov prezrádza 8H Perfect Stay, by malo znamenať, že lesk vydrží na vašich perách perfektne neporušený 8 hodín - aj farba aj lesk. Tento dlhotrvajúci lesk dodá perám hydratáciu a zanechá ich jemné a hladké. V 8H Perfect Stay sa spájajú intenzívne pigmenty s multi-dimenzionálnym leskom, pohodlím a starostlivosťou. Celkovo je v ponuke 13 odtieňov, ale mám pocit, že na našom trhu si môžete vybrať len z 10 farieb. Farebná škála zahŕňa béžovú, ružovú, červenú, fialovú, oranžovú aj hnedú. Veľkosť balenia je 8 ml. 

Balenie lesku je tradičné, vysoká tuba so zlatým vrchnákom a zlatými písmenkami. Avšak po istom čase sa písmenká začnú zlupovať. Balenie je priesvitné, takže farbu lesku vidíte priamo v balení.

Aplikátor je tu normálny, ako pri väčšine leskov. Je to malá, šikmo zostrihnutá hubka, s ktorou sa lesk veľmi dobre a jednoducho aplikuje. Tento aplikátor leskov mám oveľa radšej ako malý štetček. Aplikácia lesku je s ním viac precíznejšia a neaplikuje veľa produktu naraz. 


Konzistencia lesku je krémová a tuhšia. Vďaka tomu lepšie priľne k perám a vydrží na nich dlhšie. Lesk sa príjemne nosí a nezlepuje pery dokopy. Vôňa je pre mňa trochu chemická a nevonia ako nič konkrétne. Lesk obsahuje aj parfum, ale ja tam žiadny necítim. Lesk je silný a výrazný. 

Vydrží lesk na perách 8 hodín? Rozhodne nie. Vďaka tuhšej konzistencii vydrží dlhšie ako iné, ale 8 hodín to nie je. Navyše po jedení alebo pití sa z pier zotrie a je nutné si ho znova aplikovať. Bez zásahu vydrží na perách možno hodinku. 

Odtieň, ktorý mám je 002 Ballerine Lila, ale videla som aj názov Ballerine Pink a je to ten istý odtieň. Je to fialovo - ružová farba plná malých trblietok. Na perách uvidíte pri tomto odtieni len trblietky a vaša pôvodná farba pier ostane viditeľná. Niektoré z odtieňov neobsahujú trblietky, pri nich zrejme budete vidieť aj nejaké zafarbenie pier. Pri tých, ktoré majú trblietky, to bude zrejme jediné, čo obalí vaše pery. 


Astor 8H Perfect Stay je v celku slušný lesk. Síce nerozumiem podľa čoho mu vybrali názov, ale nevadí. Lesk je to dobrý, pery sú s ním žiarivé a posiate trblietkami. Môžete si ho aplikovať aj na rúž a nezmení to farbu vašich pier. Lesk nevysušuje pery, ale podľa mňa iné hydratačné schopnosti nemá. 

Ak hľadáte nový lesk alebo si chcete rozšíriť svoju kolekciu, 8H Perfect Stay vás nesklame. Ale na druhej strane nie je ničím výnimočný, ani dlhotrvácnosťou, ani super pigmentáciou. Skrátka je to bežný lesk - dobrý, ale obyčajný.

Kozmetiku značky Astor si môžete kúpiť v drogérii alebo online. Lesk na pery si môžete kúpiť za cenu okolo 4 € (kúpiť tu).  

Celkové hodnotenie: 3,5 z 5.

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára