Menu

utorok 12. augusta 2014

Max Factor *Wild Shadow Pots* očné tiene

V tomto príspevku sa dočítate o očných tieňoch od značky Max Factor s názvom Wild Shadow Pots


Wild Shadow Pots sú malé okrúhle tiene, ktoré môžete nájsť v drogériách alebo online. Dokopy je ich 13 odtieňov a každý sa predáva za cenu okolo 8 €. Celá línia sa v preklade nazýva Divoké tiene a aj názvy jednotlivých odtieňov sú v podobnom duchu. Odtieň, ktorý mám ja, je hnedo-bordová farba s názvom Feral Brown (neskrotená hnedá). 


Max Factor propaguje tieto tiene ako vysoko pigmentované a ľahko rozotierateľné, intenzita farby sa dá vybudovať viacerými vrstvami a môžete ich použiť aj s mokrým štetcom pre ešte väčšiu intenzitu. Tieto tiene sú púdrové a najlepšie sa nanášajú štetcami. Každý z 13 odtieňov obsahuje trblietky, ktoré uvidíte aj na viečku.

Tento tieň mám už zopár mesiacov a všetko, čo o ňom Max Factor hovorí je pravda. Minimálne to platí pre odtieň Feral Brown - je to skvele pigmentovaná farba, ale s intenzitou sa môžete pohrať. Jemnejšia aplikácia vám dodá jemnejší odtieň, 2 až 3 vrstvy budú vyzerať ako výrazná hnedá farba s maličkými trblietkami. Ak jemne navlhčím štetec, tieň je ešte tmavšia hnedá, ako vidíte v balení. Wild Shadow Pots majú napriek trblietkam hladkú textúru a s okrúhlym štetcom sa veľmi jednoducho rozotrú dostratena. 


Odtieň, ktorý mám je 55 Feral Brown. Je to veľmi zaujímavý odtieň hnedej. Má v sebe teplé odtiene červenej a bordovej a navyše pri rozdielnom svetle pôsobí raz tmavšie, raz svetlejšie. Ja ho používam, keď mám chuť na celé hnedé líčenie. Buď ho použijem samostatne na celé viečko alebo navrch Rimmel Scandaleyes farby na oči v odtieni Rich Russet. Na vnútornú linku oka si nanesiem Essence dlhotrvajúcu ceruzku v odtieni Hot Chocolate. Na záver už len maskara a moderné retro je na svete. Som s týmto tieňom na oči spokojná a momentálne ma láka aj ďalší odtieň - machovo zelená farba s názvom Untamed Green (neskrotená zelená). 


Celkové hodnotenie Wild Shadow Pots je u mňa pozitívne. Sú to dobré tiene v pekných odtieňoch, ktoré majú skvelú pigmentáciu. Ich výdrž je priemerná a treba jej pomôcť podkladom: či už farbou na oči od Rimmel alebo Color Tattoo od Maybelline alebo podkladom pod očné tiene napríklad od Essence. A treba mať na pamäti, že tieto tiene obsahujú trblietky. Ak hľadáte pigmentované trblietavé tiene, Wild Shadow Pots sú presne pre vás. 

Celkové hodnotenie: 4,5 z 5.

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára