Menu

utorok 26. augusta 2014

Avene Hydrance Optimale *RICH HYDRATING CREAM* hydratačný krém

Termálna voda z prameňa Avene sa na mojej pleti veľmi osvedčila. Vyskúšala som zatiaľ len zopár produktov od tejto značky, ale každý sa mi zapáčil. Samotná termálna voda v spreji sa u mňa zabývala a momentálne používam už asi štvrté balenie. Výborne osvieži a upokojí pleť. Na dovolenke som so sebou mala aj Avene opaľovací krém SPF 50+ a krém po opaľovaní. Oboje sa mi vynikajúco osvedčili, opaľovací krém ma dokonale ochránil pred spálením a krém po opaľovaní je regeneračný a hydratačný. V tomto príspevku si zhodnotíme bohatý hydratačný krém s názvom Rich Hydrating Cream z línie Hydrance Optimale


Dehydrovanej pleti chýba voda a vyzerá nevýrazne a matne. Má nepravidelnú textúru a jemné, vysušené línie na tvári. Avene produkty poskytujú dlhotrvajúcu hydratáciu, ktorá pomôže obnoviť hladkosť a jasnosť pokožky. Produkty zabraňujú odparovaniu vody z pokožky a podporujú rovnomernú distribúciu hydratačných látok v pleti. 

Avene Rich Hydrating Cream je určený pre suchú, veľmi suchú a dehydrovanú pleť. Bohatý hydratačný krém na tvár je špeciálne formulovaný tak, aby napodobnil dokonalý hydratačný systém pleti a poskytol dlhotrvajúcu hydratáciu suchej pokožke. Jemné, krémové zloženie pomáha obnoviť suchú kožu a jej hydrolipidickú bariéru, aby sa udržala rovnováha vlhkosti pleti.

Výhody: patentovaná technológia udržuje a obnovuje hydratáciu pokožky + lipidové trio obnovuje hydratáciu + bambucké maslo vytvára bohatú ochranu pleti + jemná krémová textúra rýchlo preniká do pokožky + koža je hydratovaná a žiarivá + jemné linky sú minimalizované + Avène termálna voda upokojuje a zmäkčuje pleť + hypoalergénny a nekomedogénny produkt + neobsahuje parabény.

Ingrediencie: Avène Termálna voda (58%), ktorá upokojuje a zjemňuje pleť + Limousine - patentovaný komplex, ktorý zabraňuje dehydratácii a zaisťuje optimálnu hydratáciu + Meiboserine - spolupracuje s Limousine a pôsobí ako ochranná vrstva, zároveň zabraňuje odparovaniu Avene termálnej vody + bambucké maslo, ktoré poskytuje hydratáciu a ochranu. 

Použitie: tento hydratačný krém môžete používať ráno aj večer na očistenú pleť. 


Hodnotenie:

Rich Hydrating Cream je skvelý hydratačný krém. Je síce určený pre suchú až veľmi suchú pleť, no nie je hustý ani mastný. Jeho konzistencia je jemná a ľahká. Za najväčšie plus tohto krému považujem to, že sa veľmi rýchlo vstrebe do pokožky. Za pár minút ho na pleti už neuvidíte, ale jeho hydratačnú schopnosť budete cítiť po celý deň.

Hydratácia je veľmi dobrá a moja suchá pleť, ktorá ráno nepríjemne ťahá, je po aplikácii tohto krému upokojená a veľmi dobre sa na ňu nanáša mejkap. Vôňa hydratačného krému je jemná a príjemná. Počas doby používania krému som si tiež všimla, že keď ho používam pravidelne ráno aj večer, moja pleť je viac vyvážená. Nedostáva sa do stavu veľmi vysušenej pleti, je vybalancovaná a nevyskytujú sa na nej suché škvrny.

Hydratačný krém mi nespôsobil žiadnu alergickú reakciu ani podráždenie. Skrátka toto je veľmi dobrý hydratačný krém, ktorý môžem každému odporúčať. 

Kozmetiku značky Avene si môžete kúpiť v lekárni, drogérii alebo online. Rich Hydrating Cream sa predáva v 40 ml balení za cenu od 16 - 20 € (kúpiť tu). 

Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára