Menu

utorok 26. augusta 2014

Bi-Oil: olej na starostlivosť o pokožku

V jednom časopise som zahliadla reklamu na Bi-Oil, kde sa písalo, že tento olej dokáže vyliečiť jazvy a hydratovať pokožku. Preto som si ho v drogérii kúpila a v tomto príspevku si môžete prečítať moje skúsenosti s týmto produktom. 


Bi-Oil obsahuje ingredienciu PurCellin Oil, ktorá má vyliečiť jazvy a strie. Olej má tiež zjednotiť odtieň pokožky a vyživiť starnúcu a dehydrovanú pleť. Používať ho treba dva krát denne po dobu minimálne troch mesiacov. Ja mám 60 ml balenie za cenu okolo 10 €, ale predáva sa aj väčšie balenie v lekárňach. 

Konzistencia: Bi-Oil je olej, ktorý sa dobre vstrebe do pokožky a má výraznú vôňu. 

Výsledok: Bi-Oil som používala pravidelne na moje jazvy na nohách a na pleť, kde mám jazvy po akné. A bohužiaľ pre mňa Bi-Oil nezaúčinkoval. Jazvy ostali rovnaké ako predtým a môj odtieň pleti nebol zjednotený. V čom je Bi-Oil dobrý, je hydratácia. Po aplikácii je pleť svieža a rozjasnená. Olej však zanecháva jemný film na pokožke. Účinok oleja na strie alebo na starnúcu pokožku neviem posúdiť. Takže pre mňa Bi-Oil nič moc. Použila som celé balenie, ale ďalšie si už nekúpim, keďže pre mňa olej nefungoval. To samozrejme neznamená, že nemôže účinkovať na vašu pleť. 

Celkové hodnotenie: 2 z 5.

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára