Menu

streda 20. augusta 2014

e.l.f. - Podklad pod očné tiene

Podklad pod očné tiene je obrovský pomocník. Dokáže predĺžiť výdrž každých očných tieňov a vďaka nemu sa nebudú zhlukovať v záhybe oka. Teda za predpokladu, že ten podklad je skutočne dobrý. Aký je e.l.f. podklad pod očné tiene? To vám prezradím v tomto príspevku. 


Podľa značky e.l.f. je tento podklad krémový, ľahko sa nanáša a rýchlo zaschne. Povrch oka vyhladí a vyplní, a tiene sa na ňom nerozmazávajú a vydržia celý deň. Aplikátor má typický - špongiovitý. Môžete ho nájsť v 4 odtieňoch: Neutral, Champagne, Pearl a Golden. Ja mám odtieň Neutral a je to svetlo béžová farba, ktorá po rozotrení splynie s pokožkou. Cena je okolo 2 € a kúpiť si ho môžete online.


Moje hodnotenie:

Tento podklad je naozaj krémový a ľahko sa aplikuje. Konzistenciou sa veľmi podobá na podklad od Essence, ktorý mám tiež veľmi rada. A podobnú má aj výdrž. Keď použijem jeden alebo druhý podklad, tiene mi vydržia skutočne celý deň. Aplikovať si ho stačí malé množstvo a treba ho dobre rozotrieť. Jediná nevýhoda tohto podkladu je balenie. To je veľmi labilné a krehké. Nápis sa mi po pár dňoch zoškrabal a pri minulom balení mi praskol vrchnák. Takže s ním treba zaobchádzať veľmi jemne. 

Doteraz mojimi rukami prešli 3 podklady pod tiene: tento, jeden od Essence a jeden od Rimmel s názvom Exaggerate. Z tejto trojice, čo sa výdrže týka Essence a e.l.f. sú na tom rovnako - celý deň a Rimmel dosť zaostáva - len pol dňa. Cenu má najlepšiu tento podklad od e.l.f.. A ak mám určiť celkovo najlepší podklad, je to Essence I ♥ Stage. Síce je rovnaký ako e.l.f., ale má lepšie balenie. 

e.l.f. podklad pod očné tiene je veľmi dobrý a svoju hlavnú úlohu si splní dokonale. Tiene ostanú na očiach celý deň. Ale keďže má problematické balenie, ja preferujem podklad od Essence. 

Celkové hodnotenie: 4 z 5. 

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára