Menu

štvrtok 14. augusta 2014

Rimmel Wake Me Up *mejkap*

Spomedzi všetkých kozmetických produktov medzi moje najobľúbenejšie patrí mejkap. Moja pleť má veľmi ďaleko od perfektnej a to, čo mi dodá najväčšiu sebadôveru, je práve mejkap. Na výber sa v drogérii alebo online nemôžem sťažovať, a preto jediné, čo zostáva, je nájsť ten správny. Momentálne mám suchú pleť a pred pár mesiacmi som si vybrala na testovanie dva mejkapy určené pre suchú pleť. Jedným z nich bol Dermacol Imperial mejkap, ktorý má ľahké krytie a stačí ho naniesť malé množstvo. Pleť s ním vyzerá sviežo a zdravo. Tým druhým je Rimmel Wake Me Up mejkap. Rimmel ho uviedol na trh už pred pár rokmi, ale predtým som mala mastnú pleť. Napriek tomu, že som ho chcela vyskúšať, vedela som, že vtedy nebol pre mňa. Teraz sa však situácia zmenila, moja pleť je pôsobením tabletiek suchá a preto Rimmel Wake Me Up mejkap veľkou rýchlosťou putoval do mojej kolekcie. Čo si o ňom myslím si môžete prečítať v tomto príspevku. 


Čo o tomto mejkape hovorí Rimmel?

Wake Me Up je mejkap, ktorý prebudí vašu pleť. Má ľahko rozotierateľnú textúru a dokáže 100 % zakryť póry. Pokožka s ním vyzerá prirodzene, aj vďaka mikroperličkám, ktoré rozjasnia pleť a dodajú jej zdravý lesk. Wake Me Up obsahuje peptidy, ktoré zlepšujú elasticitu pleti; vitamíny a hydratačný komplex pre výživu pleti. Mejkap obsahuje tiež ochranný faktor SPF 15, ktorý chráni pleť pred slnečnými lúčmi. A perlička na záver, Wake Me Up mejkap neobsahuje parabény. Dostupný je v 6 odtieňoch. Kúpiť si môžete v drogériách alebo online za cenu od 7 do 10 € (kúpiť tu). 

Konzistencia:

Wake Me Up je tekutý mejkap, ktorý sa ľahko rozotiera. Najlepšie mi to ide so štetcom na mejkap, ale vyskúšala som to aj s prstami a s hubkou. Všetky alternatívy fungujú na rozotrenie mejkapu do stratena (pre mňa je najpohodlnejší štetec). 

Typ pleti:

Jednoznačne len pre suchú pleť. Inak sa mejkap pôsobením mazu začne zbehávať v póroch a je to viditeľné voľným okom. Len na suchej pleti tento mejkap ostane neporušený celý deň. 

Krycia schopnosť:

Nízka až stredná. Stredná pri dvoch až troch vrstvách. Viac vrstiev na sebe vyzerá v poriadku, ale musia byť dobre rozotrené. Jedna vrstva nie je schopná zakryť moje nedostatky, len dodá pleti lesk. 

Lesk:

Mejkap obsahuje mikroperličky, ktoré dodajú pleti lesk. A bez púdru bude suchá pleť vyzerať skutočne mierne lesklo. Lesk sa počas dňa nebude stupňovať, ale ostane prítomný. Ja mám suchú pleť a preto je lesk vítaný, aby rozjasnil pleť. Ale na celej tvári sa mi nepáči, preto si na T-zónu nanesiem púder, napríklad Gabriella Salvete zmatňujúci, hydratačný púder. Lesklý finiš je niečo, s čím musíte pri tomto mejkape rátať už pri kupovaní, aby vás to potom pri aplikácii neprekvapilo. 


Celkové hodnotenie:

Rimmel Wake Me Up mejkap je určený pre suchú pleť a má schopnosť naozaj rozjasniť pleť a dodať jej lesk, ktorý jej chýba. Má stredné, vybudovateľné krytie a dokáže ostať na pleti počas celého dňa. V popise mejkapu Rimmel uvádza, že obsahuje aj peptidy, vitamíny a hydratačný komplex. Musím sa priznať, že som žiadnu zmenu v mojej pleti pri používaní tohto mejkapu nespozorovala. Odtieň, ktorý mám 100 Ivory je najsvetlejší a mne sadol, ale ak máte veľmi svetlú pleť, bude pre vás tmavý. Celkovo mám zmiešané pocity - dodanie lesku pleti sa mi páči, ale viem si predstaviť, že to nebude pre každého. Očakávala som však vyššie krytie, minimálne také, aké majú ostatné Rimmel mejkapy. 

Celkové hodnotenie: 3,5 z 5. 

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára