Menu

streda 14. mája 2014

Maybelline Fit Me! korektor

Línia Fit Me! od značky Maybelline obsahuje mejkap, púder, korektor, lícenku a bronzér. Skrátka kompletnú výbavu na zdokonalenie pleti. Názov Fit Me! má znamenať, že táto línia ponúka široký výber odtieňov a podtónov navrhnutých tak, aby dokonale splynuli s vašou pokožkou. Miernym problémom je to, že zatiaľ čo na americkom trhu je na výber množstvo odtieňov, na tom našom len zopár. Napriek tomu sa z nich dá vybrať a v tomto príspevku si zhodnotíme korektor z tejto línie. 


Základné fakty o Fit Me! korektore:

Fit Me! korektor dodá pleti bezchybný vzhľad a pritom nechá vašu prirodzenú pokožku žiariť aj cez mejkap. Pleť vyzerá sviežo, prirodzene a môže dýchať. Korektor neobsahuje oleje ani vosky. Je tvorený priesvitnou bázou s ľahkými farebnými pigmentami. Fit Me! korektor neupcháva póry, je testovaný dermatológmi a oftalmológmi. Neobsahuje parfumy. Korektor je určený na krytie nedokonalostí a kruhov pod očami. 

Konzistencia:

Fit Me! korektor je tekutý korektor, ktorý sa ľahko rozotiera. Jeho konzistencia je ľahká a príjemná na pleti. Tenká vrstva korektoru zaschne relatívne rýchlo a ostane na mieste celý deň. Tento korektor môžete aplikovať aj vo viacerých vrstvách, ale je potrebné, aby prvá vrstva zaschla. Odporúčam preto aplikovať tenkú vrstvu a potom podľa potreby pridať ešte jednu. Takto s korektorom dosiahnete vysoké krytie a dlhotrvácnosť. 

Aplikácia:

Tento korektor má priložený aplikátor. S ním si produkt nanesiete priamo na miesto, ktoré chcete vylepšiť a potom si ho končekmi prstov alebo štetcom rozotriete. Občas sa však môže stať, že je na aplikátore priveľa produktu, preto je niekedy dobré korektor naniesť najprv na vrch ruky a odtiaľ aplikovať na tvár len požadované množstvo. Mne najviac vyhovuje rozotrenie produktu prstami. 


Krycia schopnosť:

Krycia schopnosť tohto korektora je celkom dobrá. Zakryje kruhy pod očami aj mierne začervenanie. Na to vám stačí aj jedna vrstva produktu. Na veľmi červené vyrážky však nestačí a treba najprv aplikovať niečo zelené na prebitie červenej a až potom aplikovať korektor, najlepšie v dvoch vrstvách. Ak vás teda trápia mierne nedostatky, tento korektor ich prekryje. Na veľmi výrazné problémy budete potrebovať čosi viac. Keď už spomínam niečo zelené na odstránenie červenej, skúsiť môžete napríklad zelený podklad pod mejkap od značky Catrice s názvom Prime and Fine

Odtiene:

Odtiene, ktoré mám sú 10 Light a 15 Fair. 10 Light je tmavší z dvoch odtieňov a má žltý podtón. 15 Fair je svetlejší a má ružový podtón. Ak máte dva odtiene korektora, môžete ich použiť obe naraz. Svetlejší odtieň pod oči a na miesta, ktoré chcete zvýrazniť. Tmavší odtieň, ktorý je rovnaký ako odtieň vašej pleti, na zakrytie nedostatkov. 


Celkové hodnotenie:

Fit Me! korektor mám celkom rada. Často ho nosím namiesto mejkapu. Nanesiem ho na požadované miesta a rozotriem dostratena. Rozotiera sa veľmi ľahko a keď nájdete ten správny odtieň, korektor v pohode nahradí mejkap. Jeho krycia schopnosť mi stačí na krytie bežných nedostatkov a veľmi dobre zakryje aj kruhy pod očami. Trošku sa usádza v líniach pod očami, preto si ho netreba aplikovať v hrubej vrstve a keď ho zafixujete púdrom, všetko bude v pohode. FIt Me! korektor sa mi páči a určite si ho opäť kúpim. 

Kozmetiku značky Maybelline si môžete kúpiť v drogériách, supermarketoch alebo online. Fit Me! korektor sa predáva za cenu okolo 6 € (kúpiť tu). 

Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Hodnotenie ďalších korektorov: Maybelline AffinitoneCatrice Camouflage Cream

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB



5 komentárov:

  1. ahoj, chcela by som sa spytať mohla by si porovnať affinitone a fit me korektor medzi sebou? ja mam affinitone a veľmi mi vyhovuje hlavne svojim prirodzenym vzhľadom a že nerobi mapy a vobec ho na mojej pleti nevidno ale veľmi mi nesedí odtieň
    je aj tento tak prirodzeny a dobry? oplati sa mi ho kupovať?
    ďakujem!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oba korektori sú dobré, ale ja mám radšej Fit me! Odkedy som ho vyskúšala k Affinitone som sa nevrátila.

      Má dobré krytie a vydrží celý deň. Ja si ho aplikujem tak, že najprv ho nanesiem, nechám trošku zaschnúť (pár sekúnd) a potom ho rozotriem dostratena.

      Určite ho vyskúšaj, podľa mňa je to skvelý korektor :)

      Odstrániť
    2. och, tak ďakujem!! už sa teším keď si ho kúpim :)

      Odstrániť
  2. Ahoj :))
    Ja som vyskúšala catrice camouflage cream, catrice coverstick, nejaké essence ale žiadny mi nevyhovuje. Camouflage je na mňa strašne hutný a oranžový :PP Mám dosť výrazné kruhy pod očami a chcela by som vyskúšať práve fit me!
    Myslíš že to bude fajn? Ďakujem zaodpoveď :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nuž neviem, či zakryje aj veľmi výrazné kruhy pod očami. Fit me! je dobrý korektor a mne stačí, ale neviem, aké veľké krytie potrebuješ.

      Na tmavé kruhy najlepšie zaberie korektor ružovej farby, a na to si potom môžeš aplikovať korektor s farbou, ktorá ladí s pokožkou (napríklad aj Fit me!)

      V každom prípade ho vyskúšať môžeš, lebo je to dobrý korektor aj na iné veci, ako len pod oči :)

      Odstrániť