Menu

nedeľa 18. mája 2014

ČO MÁM V SPRCHE?

Tento príspevok bude trochu iný ako ostatné. Ukážem vám, čo mám v sprche, teda čo sa kozmetiky týka + mini hodnotenie každého produktu. Podelím sa s vami o moju filozofiu a tiež vám ukážem, ktoré produkty si kupujem stále dookola. 

Začneme s vlasmi. Produkty, ktoré aktuálne používam sú: L´Oreal Elseve Full Repair šampón + Aussie 3 Minute Miracle kondicionér + Kallos Placenta maska na vlasy + Macadamia Deep Repair maska na vlasy. 


Čo sa týka vlasov, tam mám rada vysoko kvalitné produkty. Vlasy sú predsa koruna krásy a keďže technicky vlasy sú mŕtve, treba sa o ne starať. Vlasy si umývam tri krát do týždňa, čiastočne preto, že ich mám suché, čiastočne aj preto, že časté umývanie im škodí. Moja rutina je šampón, na 3 minúty kondicionér a na 10 minút maska. Keď mám kondicionér alebo masku, vlasy mám zviazané gumičkou na vrchu hlavy, aby sa produkt nevymyl skôr. Takže postupne:

L´Oreal Elseve Full Repair je šampón, ktorý používam už niekoľko rokov a vždy sa k nemu vraciam. Podľa mňa je vynikajúci, vlasy zanecháva hebké a skrotené. Je to regeneračný šampón a je vhodný na prirodzené aj farbené vlasy. Jeho cena je podľa veľkosti 2-4 €, ale jeho kvalita je na nezaplatenie. Rozhodne každému odporúčam vyskúšať. 

Aussie 3 Minute Miracle kondicionér je opäť produkt na poškodené vlasy. Obsahuje veľa prospešných látok a má veľmi inovatívne balenie a úplne ho zbožňujem. Kondicionér je potrebný po každom šampónovaní a preto si treba zaobstarať taký, čo naozaj funguje. Tento kondicionér sa veľmi ľahko vymýva a zanechá vlasy jemné, ale zároveň posilnené. Jeho cena je okolo 6 €, ale zaslúži si každé minuté euro. Celé hodnotenie TU

Kallos Placenta je maska na vlasy s rastlinnými výťažkami. Vlasy sú po nej ľahšie upraviteľné, ale nevnímam ju ako niečo extra. Maska by mala vlasy povzniesť na vyššiu úroveň a táto to robí len mierne. Ale na druhej strane je lacná, asi 2 €, a nejaký efekt predsa len má. Celá recenzia TU

Macadamia Deep Repair maska na vlasy je však už iná liga. Jednak cenovo, jednak účinkom. Vlasy sa po nej cítia ako znovuzrodené. Sú hebké, ľahko upraviteľné, lesklé a silné. A čo je najlepšie, tento efekt trvá až do ďalšieho umytia. Pocit čerstvo umytých vlasov počas niekoľkých dní stojí 18 € (za balenie tejto veľkosti). Túto masku vám rozhodne odporúčam vyskúšať, predáva sa aj v menšom balení. 

Druhú časť sprchy predstavuje starostlivosť o telo a tvár: Balea sprchový gél + levanduľové mydlo z kozieho mlieka + Balea gél na holenie + Dermacol BB Wash + Nivea All In One + Avon čistiaca emulzia + Dermacol Aroma Ritual telový píling.


Keď prejdeme na telo, tam mám rada produkty z drogérie. Sú lacné, dostupné a dobre urobia svoju prácu. Mydlo, gél na holenie či píling nemusia mať dvojcifernú cenovku na to, aby fungovali a zvlášť, keď sa míňajú tak rýchlo. 

Balea sprchový gél je ďalší produkt, ktorý si kupujem dookola. Je to super lacný, okolo 1 €, a krásne voňavý sprchový gél. Vyskúšala som už viacero vôní, momentálne mám vôňu červeného pomaranča. Môj najobľúbenejší však je Sparkling Orange - bola to limitovaná kolekcia. Recenziu na vôňu s mandarínkou si môžete prečítať TU. Tento sprchový gél vám odporúčam vyskúšať, najmä ak nájdete vôňu, ktorá sa vám zapáči.

Levanduľové mydlo z kozieho mlieka je klasické mydlo, ktoré je vyrobené z prírodných látok. Používam ho, ak mám kožu vysušenú alebo citlivú. Má príjemnú levanduľovú vôňu vďaka kúskom levandule. Celú recenziu si môžete prečítať TU. Toto je príjemný produkt pre namáhanú pokožku.

Balea gél na holenie je jediný gél na holenie, ktorý používam. Je lacný a spraví to, čo má. Viac k tomu nemám čo dodať. Ostatné gély sú niekoľko krát drahšie a podľa mňa úplne rovnaké ako tento. Vysoko odporúčam. Vôňa, ktorú aktuálne mám je Summer Garden - je príjemná a ovocná. Hodnotenie gélu na holenie s vôňou mlieka a citrónu si môžete prečítať TU

Dermacol BB wash je umývací krém na tvár. Používam ho každé ráno a pleť je po ňom krásne vyčistená a pripravená na celý deň. BB wash má množstvo ďalších funkcií okrem čistenia. Prečítajte si, ako ich spĺňa v tomto článku. Stojí okolo 4 € a je celkom príjemný. Ak hľadáte niečo na čistenie pleti, vyskúšajte BB wash.

Nivea All in One je pre mňa občasný píling. Toto balenie mám už dosť dlho a nejako sa nemíňa. Je to jemný píling a používam ho raz týždenne v sprche. Pleť zároveň vyčistí, takže už nemusím použiť iný prípravok na čistenie. All in One hodnotenie si môžete prečítať TU. Ale úprimne medzi mojich obľúbencov nepatrí, takže znova si ho už nekúpim.

Avon čistiaca emulzia býva v mojej sprche a používam ju každý večer. Je to tekutý gél na čistenie, ktorý nevysušuje pleť. Túto emulziu mám celkom rada a ak hľadáte ľahký čistiaci gél, ktorý je účinný, odporúčam vyskúšať. Stojí približne 2 € a celú recenziu si môžete prečítať TU

Dermacol Aroma Ritual telový píling s vôňou broskyne a tmavej čokolády vonia neskutočne. Vôňa je úžasne autentická a pílingové zrniečka sú dobrej veľkosti na účinný píling. Používam ho raz týždenne a jediný problém s týmto pílingom je ten, že sa podozrivo rýchlo míňa. Vysoko odporúčam vyskúšať. Hodnotenie TU

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára