Menu

piatok 2. mája 2014

Catrice Sun Glow bronzér

Ja najčastejšie používam bronzér na jar a v lete. Je to preto, že keď svieti slnko, na tvári mám vždy ochranný faktor a preto je moja tvár svetlejšia ako pokožka na tele. Aby sa to dorovnalo, najjednoduchšie je použiť bronzér. Buď jemne po celej tvári alebo strategicky umiestnený, teda vrch čela, lícne kosti, boky nosa a krk. V tomto príspevku si zhodnotíme bronzér od značky Catrice s názvom Sun Glow


Tento bronzér sa predáva v peknom balení s potlačou na produkte. Je to matný bronzér a teda neobsahuje žiadne trblietky. A to je presne to, prečo ho mám rada. Slnko svieti na tvár a množstvo trblietok nepôsobí pekne, zvlášť po celej tvári. Sun Glow má hebkú textúru a ľahko sa rozotiera. Ja ho aplikujem kabuki štetcom. To je malý, tučný štetec, ktorým sa zvyčajne aplikuje púder. Viac si môžete prečítať v článku o kozmetických štetcoch


Sun Glow bronzér obsahuje tiež vitamíny A a E. Nie som si istá, ale predpokladám, že v malej koncetrácii. Veľa toho asi nezmôžu, ale no dobre, sú tam. Bronzér môžete tiež použiť na telo, balenie je pomerne veľké a predáva sa v niekoľkých odtieňoch. Môžete si teda vybrať ten správny odtieň pre tvár aj telo. Ja mám odtieň 030 Medium Bronze. A páči sa mi. Je jemný, ale predsa účinný. Dodá pleti to správne množstvo farby a vôbec nevyzerá neprirodzene a oranžovo. 


Catrice Sun Glow si môžete kúpiť v drogérii alebo online za cenu okolo 4 - 5 €. 

Celkové hodnotenie: 5 z 5. 

Ďalšie hodnotenie bronzéra: e.l.f. bronzér lícenka duo

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára