Menu

piatok 16. mája 2014

Lancome JUICY TUBES - lesk na pery

Ak je niečo, čoho môžete mať milión a zároveň nikdy dosť, tak je to lesk na pery. Hodí sa do každej kabelky na rýchlu úpravu pier. Stačí trochu lesku a pery sú zvýraznené a plnejšie. Lesk na pery môžete použiť na každú príležitosť. Stačí lesk a maskara a môžete smelo vyraziť na nákup alebo na prechádzku. Ak máte pred sebou veľkú udalosť a strávite pol hodiny na očiach, na pery vám stačí už len lesk. 

Lesk, ktorý by každá z nás mala mať vždy po ruke, je priesvitný. Ľahko sa nosí a vždy sa hodí. Zladiť farby na tvári môže byť niekedy zložité a vaša prirodzená farba pier je väčšinou najlepšou voľbou. V tomto príspevku si zhodnotíme lesk na pery od značky Lancome s názvom Juicy Tubes.


Juicy Tubes patria k jedným z najpredávanejším produktov na pery od značky Lancome. Sú to malé tubičky naplnené hydratačným leskom na pery. Tento lesk vám garantuje ultra lesklé pery s príchuťou ovocia. Lesk je priesvitný so štipkou farby a obsahuje maličké trblietky. Textúra Juicy Tubes je gélová. Tento lesk môžete nájsť v 10 odtieňoch a predáva sa v 15 ml tube. 

Aplikácia:

Juicy Tubes sa aplikuje priamo z tuby na pery. Nanášanie je super jednoduché a nepotrebujete na to ani zrkadlo. Lesk sa hodí na rýchlu úpravu pier počas dňa a preto u mňa býva v kabelke. 

Konzistencia:

Tento lesk má gélovú konzistenciu. Je skôr tuhší lesk, ale to nezťažuje jeho aplikáciu. Tento gél sa ľahko rozotiera a po nanesení ostane na mieste. 

Výdrž:

Výdrž Juicy Tubes je skutočne vynikajúca. Na perách ostane dlhý čas, niekoľko hodín, a navyše prežije aj zopár drinkov. Žiaden z leskov, ktoré v súčasnosti mám, nevydrží na perách tak dlho ako Juicy Tubes. 

Vôňa a príchuť:

Všetky lesky z tejto línie sú nazvané podľa ich ovocnej príchute. Príchuť tento lesk podľa mňa nemá a aj vôňa je jemná a nenásilná. Keď si k lesku privoniate, budete ju cítiť, ale inak nie. 


Lesk:

Juicy Tubes majú vysoký lesk a ten sa počas dňa nevytráca.

Hydratácia:

Tieto lesky majú mať aj hydratačný účinok. Ja mám na hydratáciu najradšej balzamy na pery, nie lesky. Juicy Tubes však rozhodne pery nevysúšajú a pohodlne sa nosí. Suché pery však nevylieči. 

Odtieň:

Odtieň, ktorý mám je 31 Peche, v preklade broskyňa. V tube je to žiarivo oranžová farba, na perách je tento odtieň úplne priesvitný. Obsahuje tiež maličké trblietky, ale ani tie na perách nevidno. 

Hodnotenie:

Od tohto lesku na pery som očakávala veľa. 90 % recenzií, ktoré som si prečítala boli pozitívne a preto ma neodradila ani vyššia cenovka. Ak je totiž produkt skutočne vynikajúci, oplatí sa priplatiť si. Poďme si teda zhodnotiť plusové a mínusové body Juicy Tubes.

Plusové body: super vynikajúca výdrž, vysoký lesk, príjemné zloženie, dobre sa nosí na perách.
Mínusové body: ani náznak farby, vyššia cena.

Celkovo som ohľadom tohto lesku nerozhodná. Je pravda, že je dlhotrvajúci a príjemný, navyše priesvitný lesk sa vždy hodí. Ale na druhej strane z obrázku by ste nečakali, že lesk bude priesvitný, čo bolo pre mňa menšie sklamanie a navyše takmer 18 € za priesvitný lesk sa mi zdá prehnané. Takže tento odtieň, ktorý mám budem používať a priznám sa, rada ho používam, ale ďalšie odtiene si zrejme už nezaobstarám. 

Kozmetiku značky Lancome si môžete kúpiť v parfumériách alebo online. Juicy Tubes stojí približne 18 € (kúpiť tu). 

Celkové hodnotenie: 3,5 z 5. 

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

*** august 2015 - NOVÝ ODTIEŇ

Ako darček k narodeninám som dostala prekvapivo kozmetiku :D a jedným z tých darčekov bol aj Juicy Tube. Tentokrát v odtieni Pamplemousse. Tento odtieň je super trblietavý lesk v jemnom telovom odtieni.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára