Menu

pondelok 23. marca 2015

Bioderma *Sensibio Light* hydratačný krém

Bioderma Sensibio je rad produktov určených pre citlivú pokožku. Citlivá pokožka sa ľahko dehydratuje, je oslabená, napnutá a často začervenaná. Takúto pokožku označujeme aj ako netolerantnú a môže byť suchá, normálna aj zmiešaná. Bioderma Sensibio obsahuje množstvo výrobkov pre citlivú pleť, najznámejšia je určite Sensibio H2O micelárna voda (hodnotenie tu), ktorá sa zaraďuje medzi najpredávanejšie produkty od Biodermy vôbec. 
Ďalej tu môžete nájsť očný gél Sensibio Eye, upokojujúci krém Sensibio AR, Sensibio DS+ Sensibio Tolerance+, hydratačný krém Sensibio Light, Sensibio Forte a Sensibio Riche, čistiace mlieko Sensibio Lait, čistiaci gél Sensibio DS+, upokojujúcu masku Sensibio Mask, dezodorant a antiperspirant Sensibio Deo, BB krém, tónovací krém a kompaktný mejkap Sensibio AR, čistiace utierky Sensibio H2O či dermálnu vodu Sensibio Dermo-Water
Ako vidíte, ponuka je to veľmi široká a citlivá pokožka tu nájde všetko od čistenia, po upokojenie, hydratáciu aj krytie. Ja som si z tejto ponuk vybrala hydratačný krém Sensibio Light, ktorý je určený pre normálnu až kombinovanú pleť. 

Bioderma Sensibio Light (alebo Légére) je hydratačný, upokojujúci a ochranný krém pre normálnu až zmiešanú citlivú a netolerantnú pokožku. Používať ho môžete každý deň, jeden alebo dva krát denne na vyčistenú pokožku. Krém sa aplikuje na tvár a krk. 
Sensibio Light obsahuje patentovaný komplex Toléridine, ktorý zvyšuje prah tolerancie pokožky. Tá sa pravidelným používaním krému stáva odolnejšia, lepšie chránená pred vonkajšími vplyvmi a je viac odolná voči nepriaznivým podmienkam prostredia. Sensibio Light je určený na zmiernenie pocitov pálenia a napnutia. Zároveň hydratuje pokožku a obnovuje kožnú bariéru, čím zabraňuje prieniku škodlivých látok. Krém neobsahuje konzervačné látky ani parfum, nespôsobuje tvorbu komedónov a je hypoalergénny. Pokožka bude vďaka hodvábnej textúre krému jemná a pružná
Konzistencia Sensibio Light je presne podľa názvu - ľahká. Podobá sa na konzistenciu telového alebo čistiaceho mlieka. Textúra je mierne gélová a veľmi rýchlo sa vstrebe do pokožky. Nezanechá po sebe žiaden mastný film a preto je veľmi vhodná najmä pre mastnejšiu pleť. Prakticky hneď po nanesení môžete aplikovať ďalšie prípravky alebo mejkap, pretože žiadne zvyšky krému neostanú na pokožke. 

Stupeň hydratácie je, na moje prekvapenie, celkom dobrý. Nečakala som, že krém s takou ľahkou textúrou bude hĺbkovo hydratovať, ale opak je pravdou. Tento krém zvyknem používať, keď je moja pleť podráždená a vysušená rozličnými prípravkami. Sensibio Light si s ňou veľmi rýchlo dokáže poradiť a pleť ostane nielen upokojená, ale aj hydratovaná. 
Ja tento krém používam “nárazovo”, keď má moja pleť problémy typu: vysušenie, začervenanie, podráždenie. Zvyčajne si ho aplikujem dva, tri dni - dva krát denne, a po tejto dobe je moja pokožka opäť normálna. 
Sensibio Light nemá žiadnu rozoznateľnú vôňu a nikdy moju pleť nepodráždil, ani nespôsobil alergickú reakciu. Ak vás trápi citlivá pleť, tento krém vám vrelo odporúčam vyskúšať. Je jemný, hydratuje a upokojuje, presne ako to o sebe tvrdí. 
Kozmetiku značky Bioderma si môžete kúpiť v lekárňach, drogériách alebo online. Sensibio Light hydratačný krém je odstupný ako malá vzorka - 15 ml (ktorá ale vydrží dosť dlho, pretože stačí používať malé množstvo krému) alebo veľké - 40 ml balenie za cenu okolo 11 - 15 €.
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

4 komentáre:

  1. Kde sa da kupit vzorka a kolko stoji? Je v ponuke stale, alebo je momentalne nejaka "akcia"?
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám malé balenie z kozmetickej sady od Biodermy a pokiaľ viem, tá je dostupná stále. Keď chceš len krém a nič iné, dobré ponuky sú napríklad na bazare - tam sa dá kúpiť veľa vzoriek :)

      Odstrániť
    2. Nevsimla som si, ze by bola v lekarnach testovacia sada na citlivu plet. Zajtra sa pozriem. Ak by ju mali, bolo by to super. Cez bazar by som kozmetiku urcite nekupovala. Som nedoverciva, clovek nikdy nevie, na koho narazi a co mu do toho daju :-)

      Odstrániť
    3. Tie testovacie sady mávajú tak nárazovo, pokým sa nevypredajú :) ja už tiež nevidím tú moju, odkiaľ mám aj túto vzorku. Ale určite ju budú zase predávať, minimálne pred Vianocami :D aj keď to je ešte dlhá doba.

      Odstrániť