Menu

pondelok 30. marca 2015

Makeup Revolution *paleta korektorov* Ultra Cover and Conceal Palette

Mať na výber z viacerých odtieňov korektorov sa vždy hodí. Rôzne podmienky sfarbujú pleť rôznymi odtieňmi a farba pokožky sa mení aj podľa ročného obdobia. V paletke máme na výber niekoľko odtieňov, ktoré môžeme špeciálne namiešať, aby vyhovovali konkrétnym podmienkam. Jednou z takých paliet je aj Ultra Cover and Conceal paleta od značky Makeup Revolution

Táto paletka sa predáva v dvoch vyhotoveniach Light a Light Medium (cena okolo 10 €). Ja som si vybrala verziu Light a nachádza sa v nej 8 korektorov a veľké zrkadlo. 

Zo začiatku som bola touto paletou nadšená, ale nadšenie ma veľmi rýchlo opustilo. Odtiene síce vyzerajú pekne a použiteľne aj v zime aj v lete, ale ich pigmentácia je veľmi malá. Aj keď som sa snažila aplikovať viac vrstiev, stále to nebolo ono. S touto paletou som nebola schopná zakryť takmer nič.

Po rozotrení sa produkt úplne stratí a výsledok žiaden. Korektory síce majú krémovú textúru, ale to je asi tak všetko. Úprimne neviem, čo mám s touto paletou robiť a neodporúčam vám ju skúšať. 
Celkové hodnotenie: 1 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára