Menu

sobota 14. marca 2015

Schwarzkopf *Schauma* šampón na vlasy

Schwarzkopf Schauma šampón na vlasy som dostala, a musím sa priznať, že inak by som si ho v drogérii určite nevšimla. Balenie je celkom nenápadné a popis “NectarNutrition - šampón s nektárom” by ma tiež nezaujal. Som však veľmi rada, že som ho objavila, pretože tento šampón je skvelý. 

Šampón s kvetinovým nektárom je určený na suché, nevyživené a vyčerpané vlasy. Poskytuje im intenzívnu starostlivosť pre hebké a hodvábne vlasy. Jeho vôňa je kvetinová. 
Všetko, čo tento šampón sľubuje, aj splní. Vlasy sú naozaj hebké a cítia sa vyživene. Vôňa je tu jemná a ženská. Konzistencia tohto šampóna je tekutá, ale čo sa mi najviac páči, je pena. S týmto šampónom sa dá vyčarovať obrovská pena vo vlasoch. S ňou mám lepší pocit, ako keby sa moje vlasy umyli dôkladnejšie a navyše, pena pôsobí veľmi príjemne a voňavo. 

Keď si najbližšie budete v drogérii vyberať šampón, ja vám odporúčam vyskúšať tento. Určite vás nesklame a dodá čisté vlasy, príjemnú vôňu a obrovskú penu. 
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára