Menu

utorok 17. marca 2015

Sleek Makeup - lícenka - Blush by 3

Sleek Makeup je značka, ktorú som chcela vyskúšať už veľmi dlho. Pri nedávnej návšteve Anglicka som si nejaké kúsky zaobstarala, ale kúpiť sa dajú aj u nás - online. V tomto príspevku si zhodnotíme trio líceniek - Blush by 3.

Blush by 3 je malá paletka troch odtieňov líceniek. Dostupné sú rôzne kombinácie farieb a finišov. Celkovo si môžeme vybrať z 8 paletiek. Niektoré sú celé krémové, iné len púdrové, v niektorých nájdete mix matných a trblietavých tieňov,... Môj odtieň je 369 Pink Lemonade.

Tieto lícenky sú jedny z najpigmentovanejších, aké mám. Pri prvých aplikáciách som sa niekoľkokrát popálila a skončila som s úplne farebnými lícami, pretože tejto lícenky stačí minimálne minimum, aby sa ukázala bohatá farba. Lícenka vydrží celý deň a ľahko sa rozotiera. 
Môj odtieň 369 Pink Lemonade sa skladá z troch odtieňov: Icing Sugar - púdrová, matná oranžová, Macaroon - krémová, matná ružová a Pink Mint - púdrová, trblietavá ružová. 

Môj naobľúbenejší odtieň je stredná lícenka - krémová ružová s názvom Macaroon, a to nielen preto, že mám makarónky veľmi rada. S týmto odtieňom sa veľmi jednoducho pracuje aj napriek tomu, že je krémový, a pigmentácia je tu vynikajúca. Ale aj ostatné odtiene v tomto triu sú skvelé a ja vôbec neľutujem, že som si ho kúpila. Toto sú vynikajúce lícenky a určite ich každému môžem odporučiť. Cena je okolo 13 €.
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára