Menu

nedeľa 8. marca 2015

Makeup Revolution *rozjasňujúci púder* Vivid Baked Highlighter

Rozjasňujúci púder alebo zvýrazňovač je produkt, ktorý mám veľmi rada a používam ho takmer každý deň. Aplikujem ho na lícne kosti a výsledný dojem je mladistvá a zdravšia pleť. Na tomto blogu si môžete prečítať už niekoľko hodnotení zvýrazňovačov a ja stále hľadám nový. Spomínané zvýrazňovače sú Essence Soo Glow! (hodnotenie tu), Dermacol rozjasňujúca paletka pre tvár a telo (hodnotenie tu), Dermacol Duo Blusher (hodnotenie tu), Paese Diamond Mono 22 (hodnotenie tu).
Makeup Revolution je nová značka kozmetiky, ktorú si môžete kúpiť aj u nás. Vo svojej ponuke majú aj zvýrazňovač s názvom Vivid Baked Highlighter a keďže rozjasňujúce púdre mám veľmi rada, musela som ho vyskúšať. 




Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter je zapečený rozjasňujúci púder, ktorý je dostupný v troch odtieňoch. Môj odtieň je svetlá šampanská farba so zlatými odleskami s názvom Golden Lights. Ďalšie odtiene, z ktorých si môžete vybrať sú svetlo hnedá s názvom Peach Lights (zrejme s oranžovým odleskom) a ružovo fialový odtieň s názvom Pink Lights
Tento zvýrazňovač má výraznú potlač, ktorá mi pripomína morské vlny. Ja tento zvýrazňovač používam každý deň už viac ako dva mesiace a púder vyzerá ako úplne nový. Vzor sa vôbec neporušil, zrejme to má vďaka svojej zapečenej textúre. 




Balenie tohto zvýrazňovača je pevné a dobre sa zatvára. Veľkosť balenia je 7,5 gramu a mám pocit, že to mi to vydrží donekonečna. Nie je to výrazne väčšie balenie oproti iným podobným púdrom či lícenkám, ale zapečená textúra všeobecne vydrží dlhšie. Samotný obal zvýrazňovača je však podľa mňa až prehnane veľký. Toto je jedno z najväčších balení podobných produktov, ktoré mám a niekedy mi to prekáža. Pre mňa by balenie mohlo byť aj kompaktnejšie, aby sa s púdrom lepšie cestovalo, lebo takto zaberá veľa miesta. 
Zvýrazňovač obsahuje maličké zlaté trblietky. Tie sú však také maličké, že tvár vôbec nevyzerá trblietavo, ale naopak, zdravo sa leskne. Púder má jemnú textúru a rozotiera sa bez šmúh. Je jednoduché naniesť produkt a jemné priloženie štetca vám úplne stačí. Občas som sa stretla so zapečenými produktmi, ktoré sa ťažšie aplikovali, lebo boli tvrdšie, ale to nie je prípad tohto zvýrazňovača. Ten je úplne jemný a ľahký na používanie. 




Pigmentácia je tu úplne nádherná a s týmto produktom treba zaobchádzať opatrne, pretože sa to s ním dá ľahko prehnať. Jemná vrstva stačí na krásne zvýraznenie, viac produktu bude asi pôsobiť príliš umelo. Na aplikáciu si môžete vybrať klasický štetec na lícenku alebo na púder, prípadne môžete použiť aj menšie štetce pre presnejšiu aplikáciu. 
Ako väčšinu rozjasňujúcich púdrov, aj tento môžete použiť nielen na zvýraznenie tváre, ale aj ako očný tieň, či rozjasnenie pod obočím, prípadne aj na telo na špeciálnu príležitosť. 




Ja som rada, že som si vybrala odtieň Golden Lights, so zlatými odleskami sa hodí k mojej pokožke a farbe očí (hnedá). Úprimne okrem balenia sa mi na tomto rozjasňujúcom púdri páči všetko. Má skvelú pigmentáciu, na pokožke ho uvidíte nielen na priamom svetle, ale aj v tieni. Má jemnú konzistenciu a pohodlne sa aplikuje. Má vynikajúci pomer cena a kvalita. Ak hľadáte nový zvýrazňovač, tento určite stojí za vyskúšanie. 
Kozmetiku značky Makeup Revolution si môžete kúpiť online. Vivid Baked Highlighter rozjasňujúci púder si môžete kúpiť za cenu okolo 5 - 6 €.
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára