Menu

utorok 10. marca 2015

HairClinic - sada produktov proti vypadávaniu vlasov

Značka HairClinic má vo svojej ponuke sadu prípravkov proti vypadávaniu vlasov, ja som si kúpila šampón vlasový aktivátor. Tieto prípravky môžete nájsť online alebo aj v niektorých lekárňach. 
Táto sada má podporiť rast vlasov a obmedziť ich vypadávanie. Účinné látky sú tu kofeínextrakt z lopúchuvitamínový komplex a laminarghane. Laminarghane obmedzuje vypadávanie vlasov, kofeín prekrvuje pokožku hlavy, vitamínový komplex ju posilňuje a extrakt z lopúchu posilňuje vlasovú cibuľku. 



Moje skúsenosti:
Šampón je okej, vyčistí vlasy a zanechá ich jemne bylinkovo prevoňané, ale nič neurobí s vypadávaním vlasov. Je pravda, že pokožka hlavy bude s týmto šampónom zdravšia a napríklad u mňa ustúpilo svrbenie. 
Vlasový aktivátor sa má aplikovať po každom umytí do vysušených vlasov a každé ráno. Prípravok si nastriekate na pokožku hlavy, jemne premasírujete a necháte pôsobiť. Výrobok sa neoplachuje. A práve tu som narazila na veľký problém - moje vlasy boli po použití vlasového aktivátora do niekoľkých hodín mastné. Začala som ho teda používať len v tie dni, kedy som si chcela umyť vlasy. Avšak to podstatné - zastavenie vypadávania vlasov - sa nedostavilo. Či som výrobky používala, či nie, vždy som mala rovnaké množstvo vlasov na kefe. 
Moje skúsenosti s týmito výrobkami teda nie sú pozitívne a už si ich nekúpim. Ak chcete niečo vyskúšať, zvoľte radšej šampón, ten bol príjemný na pokožku hlavy. Vlasový aktivátor sa mi vôbec nepáčil, zamastil mi vlasy a ničomu nepomohol. Cena tejto sady - šampón + vlasový aktivátor - je okolo 15 €. 
Celkové hodnotenie: 2 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára