Menu

pondelok 16. marca 2015

Vichy *Normaderm* globálna hydratačná starostlivosť

Rad produktov Normaderm je v značke Vichy celkom veľký. Keďže je určený pre problematickú, aknóznu pleť, musela som tieto produkty vyskúšať. Veľmi sa mi páčilo nočné sérum (hodnotenie tu) aj čistiaci gél (hodnotenie tu). Tento príspevok bude o globálnej hydratačnej starostlivosti

Globálna hydratačná starostlivosť je v podstate ľahký hydratačný krém na každý deň. Neupcháva póry a má poskytnúť ľahkú hydratáciu, aby sa pokožka vybalancovala. Väčšina produktov proti akné pokožku vysúša, a preto je hydratačný krém veľmi potrebný. 
Tento krém ma však príliš neoslovil. Nijako mi nepomohol s akné a stupeň hydratácie je tu pre mňa príliš malý. Pokožka sa po nanesení krému cíti príjemne, ale to je asi tak všetko. Takýchto ľahkých hydratačných krémov nájdete veľmi veľa a globálna hydratačná starostlivosť nie je podľa mňa ničím výnimočná. 
Celkové hodnotenie: 3 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára