Menu

streda 18. marca 2015

Essence *My Skin* odličovacie obrúsky

Odličovacie obrúsky od značky Essence som si kúpila kvôli ich malému baleniu. Alebo aspoň sa mi zdalo menšie v porovnaní s ostatnými. Potrebovala som obrúsky na cestovanie a tieto od Essence My Skin poslúžili účelu. 

Sú určené nielen na odličovanie mejkapu (aj vodeodolného, aj očného), ale aj na starostlivosť o pokožku. Majú zmatniť a upokojiť pleť vďaka zloženiu, ktoré je obohatené o liči, modré hrozno a alantoin (na zmatnenie). 
Mne sa s nimi celkom dobre odličoval mejkap, ale starostlivosť o pokožku som nevidela žiadnu. Plusom bolo, že utierky po sebe nezanechali žiadne zvyšky, ale očný mejkap s nimi išli ťažšie dole. 
Pre mňa predstavujú tieto čistiace utierky taký priemer, poslúžili svojmu účelu, ale neboli nič prevratné. 
Celkové hodnotenie: 3 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára