Menu

štvrtok 12. marca 2015

Max Factor - Colour Elixir - rúž na pery

Rúž na pery je magická záležitosť. Každá žena ho vlastní a po nanesení sa z nás stáva niekto iný. Zvýraznené pery nás robia atraktívnejšie a v mnohých smeroch odvážnejšie. Niektorej žene stačí jeden rúž a jeden odtieň, ktorý nosí celý život, ostatné z nás radi experimentujú. K tej druhej skupine sa radím aj ja a preto si často kúpim nový rúž. Dlhú dobu skúšam, ako sa nosí a aký efekt dokáže vyvolať, lebo ako hovorí jedno príslovie: Dajte žene správny rúž a potom dokáže dobiť celý svet



V tomto príspevku sa budeme zaoberať rúžom od značky Max Factor s názvom Colour Elixir. Táto línia rúžov je hydratačná a obsahuje obrovské množstvo odtieňov. Ja som si vybrala odtieň 510 English Rose
Tajomstvo rúžov Colour Elixir spočíva v 60 % "elixíre", ktorý obsahuje ingrediencie ako napríklad bambucké maslo, avokádo, aloe a biely čaj. Tento mix zlepšuje hydratáciu pier a rúž sa tak pohodlne nosí po celý deň. Výsledkom je vysoko pigmentovaná farba, ktorá sa jednoducho nanáša a zároveň hladké, jemné pery. 
Colour Elixir sa spája s okamžitou farbou, aktívnou hydratáciou a vyživovaním pier, vďaka emolientom a antioxidantom, vrátane vitamínu E, ktoré sú v rúži obsiahnuté.



Balenie: Balenie tohto rúžu vyzerá na pohľad veľmi pekne. V spodnej časti je vzorka vášho odtieňa, vďaka čomu je veľmi jednoduché zorientovať sa vo vašej kolekcii. Zvyšok balenia je zlatý, čo prispieva k luxusnému nádychu tohto rúžu. Samotný materiál však na dotyk pôsobí lacno. Je to plastové balenie, nie kovové, a navyše plast je tenký a ľahký. Balenie je matné a má dobré uzatváranie, ktoré pôsobí pevne. Na samotnom rúži nájdete vytlačený znak Max Factor a to opäť prispieva k luxusnejšiemu nádychu. Ak by som to mala zhodnotiť komplexne, a balení sa mi páči všetko okrem materiálu, z ktorého je vyrobený vrchnák. 
Pigmentácia: Tento rúž má veľmi dobrú pigmentáciu a farbu z balenia uvidíte na perách. Ďalšia výhoda je, že pigmentáciu môžete veľmi jednoducho meniť. Jedna jemná vrstva zabezpečí ľahké zafarbenie, viac vrstiev zase plnú a výraznú farbu. 
Výdrž: Colour Elixir má priemernú výdrž. Nepovažujem ho za dlhotrvajúci rúž a počas jeho nosenia si všimnete, že sa otláča na pohári. Preto ho budete musieť počas dňa znova aplikovať. 
Hydratácia: Tento rúž sa veľmi pohodlne nosí. S ním mám pocit hydratovaných pier a nemusím mať po ruke balzam ani lesk, aby sa rúž lepšie nosil. Colour Elixir vám sám dodá pocit balzamu na perách. 



Finiš: Odtieň, ktorý mám má jemne lesklý finiš. Nie som si istá, či je to tak aj pri ostatných odtieňoch, ale asi áno. Žiaden z odtieňov mi ani z obrázkov nepripadal ako matný. 
Môj odtieň 510 English Rose je jemná staroružová farba, ktorá je dievčenská a krásne rozžiari líčenie. Podľa mňa sa hodí ku každému líčeniu očí a je vhodná tak na denné nosenie, ako aj na večernú udalosť. Keď sa spojí príjemná farba s pohodlným nosením, výsledkom je rúž, ktorý si určite obľúbite.
Kozmetiku značky Max Factor si môžete kúpiť v drogérii alebo online. Colour Elixir rúž na pery stojí okolo 8 - 10 €. 
Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára