Menu

piatok 3. apríla 2015

Ebelin - turban na mokré vlasy

Pri potulkách drogériou človek nájde rôzne veci, a raz som na úplne spodnom stojane našla zahrabané turbany na mokré vlasy. Mali ich v dvoch farbách - biele a čierne. Ja som si vybrala ten čierny a rozhodla som sa ho otestovať. 

Turban na vlasy je od značky Ebelin a stojí okolo 7 €. Je vyrobený zo 100% polyesteru a je mäkučký ako župan. Má aj gombík a pútko na prevlečenie a upevnenie turbanu. Jeho podstata je taká, že s turbanom by vám mali vlasy vyschnúť rýchlejšie ako v obyčajnom uteráku alebo voľne.

Ja ale musím povedať, že mne tento turban vôbec nesadol. Bol príliš veľký na moju hlavu a nedá sa viac utiahnuť kvôli gombíku. No a keďže mi bol veľký, tak mi voda z vlasov stekala po krku dole. Vysúšala som aj najprv si vlasy jemne presušiť uterákom a potom dať do turbanu, ale ani to nepomohlo. Navyše nemám pocit, že by moje vlasy uschli rýchlejšie.
Napriek mojim negatívnym skúsenostiam si myslím, že niekomu sa tento turban môže zapáčiť. Ak vám sadne na hlavu, sedí tam pevnejšie ako obyčajný uterák, ale doba schnutia bude približne rovnaká. Navyše tento turban je mäkší ako uterák. 
Celkové hodnotenie: 3 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára