Menu

sobota 25. apríla 2015

Vankúšiky proti poteniu *1-2DRY*

V DM-Drogérii na poličke pri antiperspirantoch a deodorantoch nájdete aj vankúšiky proti poteniu 1-2DRY. Sú tam v dvoch farebných verziách - bielej a čiernej. Sú určené pre obe pohlavia a stoja okolo 3 €. Na obale síce píše, že tam nájdete 12 vankúšikov, ale sú balené po dvoch, takže vám z jednej krabice vyjde 6 nosení. 

Vankúšiky sa aplikujú z vnútornej strany oblečenia a sú len na jedno použitie. Jedna strana je lepivá, druhá má vsiaknuť kvapky potu. Vankúšiky sa skladajú z niekoľkých vrstiev, a práve tu sa objavuje prvý problém - sú dosť hrubé.

Ani aplikácia nie je podľa mňa úplne jednoduchá. Vankúšiky sú hrubé a nie veľmi ohybné a preto sa ťažšie umiestňujú, najmä do dámskych padavých blúzok. Ďalšia vec - vankúšiky sú veľké. Neviem či označenie M na obale niečo znamená, ale iné v drogérii aj tak nemali. A keby som sa snažila dať vankúšik do trička s krátkymi rukávmi, určite by pretŕčal von.



No a nakoniec, keď sa mi konečne podarilo prilepiť vankúšik na blúzku, bolo ho tam vidno. Vankúšiky sú skrátka veľké, hrubé a ťažko sa aplikujú. Mne teda vôbec nesadli, a navyše za 3 € máte len 6 použití (antiperspirant za 3 € vydrží mesiac aj dlhšie). 

Nevyskúšala som ako absorbujú pot, pretože po tom, čo som 10 minút prilepovala jeden vankúšik a dopadlo to nešťastne, som už ani nemala chuť hrať sa s ďalším. 
Ale viem si predstaviť, že ak musíte mať dlhé rukávy a oblečenie je z pevnejšieho materiálu (napríklad sako), tak keď nejako obstrihnete vankúšiky, aby vám sedeli, budú slúžiť svojmu účelu, a neskončíte s mokrými fľakmi na oblečení. Avšak podľa mňa nie sú vhodné na bežné nosenie každý deň.
Celkové hodnotenie: 2 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára