Menu

piatok 17. apríla 2015

Essence - Gel Nail Polish -biely lak na nechty

Jar a leto volá po svetlejších odtieňoch na nechty a jedným z mojich favoritov je biela farba. Nedávno som v drogérii hľadala biely lak, a do oka mi padol Essence Gel Nail Polish v odtieni 33 wild white ways

Tento lak na nechty má dobrý aplikátor aj vynikajúcu pigmentáciu. Vôbec nie je priesvitný, práve naopak. Dá sa použiť aj ako podklad pod iné laky, aby sa zvýraznila ich farebnosť. 

Lak na moje prekvapenie vydržal celkom dlho na nechtoch, ale mala som samozrejme aj vrchný priesvitný lak. Gel Nail Polish je trošku hustejší ako laky z bežnej línie od Essence, ale na druhej strane dlhšie vydrží. Ja som s touto bielou farbou veľmi spokojná a určite ju budem používať aj naďalej.

Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára