Menu

utorok 9. decembra 2014

Rimmel *Nail Nurse* lak na posilnenie nechtov

Kolekcia lakov na nechty od značky Rimmel s názvom Salon Pro (hodnotenie tu) je jedna z mojich najobľúbenejších v drogérii. V rovnakom balení sa predáva aj Nail Nurse - lak na posilnenie nechtov. 


Tento lak má posilniť nechty za 2 týždne a jeho aplikácia je nasledovná: prvý deň sa aplikuje prvá vrstva, druhý deň sa aplikuje druhá vrstva a následne sa po 7 dňoch proces zopakuje. Po dvoch týždňoch je proces ukončený a na jeho konci by mali byť silnejšie a zdravšie nechty, ktoré vyrastú dlhšie a odolnejšie voči polámaniu. 

Tento lak na nechtoch vyzerá ako priesvitný lak a ja si ho bežne aplikujem aj ako podkladový lak. Po týždni si zvyčajne prelakujem nechty a s novou farbou aplikujem aj Nail Nurse na celý týždeň. 


Výsledok? Nail Nurse mi pomohol v tom, že predtým sa mi vždy pri určitej dĺžke začali nechty lámať. Tento lak si aplikujem pravidelne už asi mesiac pod každý farebný lak a odvtedy sa mi nezlomil ani jeden necht. Nemám pocit, že by mi nechty rástli dlhšie alebo tvrdšie ako predtým, ale rozhodne sa menej lámu. Ak aj vaše nechty trápi tento problém, ja vám Rimmel Nail Nurse odporúčam vyskúšať. 

Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára