Menu

nedeľa 28. decembra 2014

Max Factor - False Lash Effect *maskara*

Značku Max Factor som si obľúbila kvôli jej mejkapom. Vyskúšala som ich už niekoľko: Face Finity, ktorý v sebe spája podklad, mejkap aj korektor; Miracle Touch, jediný mejkap, ktorý používa moja mama; PanStik, ktorý mi pripomína skôr korektor, ale dodá vysoké krytie a Lasting Performance, ktorý je naozaj dlhotrvajúci. 

Jediná riasenka, ktorú som od tejto značky doteraz vyskúšala je 2000 Calorie Dramatic Volume. A veľmi sa mi páči, kúpila som si ju už niekoľko krát a najnovšie som ju začala používať najmä na spodné mihalnice. Tam skvelo vydrží celý deň a vôbec sa nerozmazáva. Ale samozrejme aj vrchné mihalnice krásne zvýrazní. Po tejto pozitívnej skúsenosti som sa rozhodla vyskúšať aj iné riasenky od značky Max Factor a vybrala som si ďalšiu, ktorá by údajne mala byť vynikajúca. Je ňou False Lash Effect maskara


Max Factor False Lash Effect maskara má na tube napísané: "Full Lashes, Natural Look" - veľa mihalníc, prirodzený výzor. A podľa mňa tieto slová False Lash Effect maskaru úplne vystihujú. Neviem, prečo sa volá False Lash Effect, pretože umelé mihalnice zväčša nevyzerajú úplne prirodzene. Ale táto riasenka dodá mihalniciam jemné a prirodzené zvýraznenie. Nebudú to riasy až po obočie, ale určite dostanú objem a aj nejakú tú dĺžku. 

Táto riasenka veľmi rýchlo zaschne, takže ak si radi aplikujete viac vrstiev, treba to urobiť hneď. Ja si zvyčajne aplikujem dve vrstvy a som s nimi spokojná. Maskara je rýchlo suchá, ale riasy ostávajú hladké a ohybné. Nemusíte sa báť tvrdých mihalníc, ja som si s touto riasenkou už aj niekoľkokrát zdriemla, riasy sa prispôsobili a neboli vytočené do žiadnych čudných tvarov.

Aplikátor tejto riasenky je gumený. Štetiniek je veľa a všetky sú krátke a rovnakej dĺžky. Koniec aplikátora je bez štetiniek a úprimne nerozumiem, prečo je to tak, a na čo sa má takýto koniec využiť. Ale tá hlavná časť štetca, ktorá sa používa na maľovanie mihalníc je dobrá. Aplikátor zachytí každú mihalnicu a celú ju obalí. 


Výdrž False Lash Effect maskary je dobrá. Na mne sa nedrobí, aj keď sa malé drobky dajú v čiernom kréme pozorovať. Občas sa to prenesie aj na mihalnice, a potom je potrebné tieto drobky odstrániť, aby počas dňa nespadli na tvár a nerozmazali sa. Ak sa tento nedostatok odstráni, maskara vydrží v pohode celý deň, bez nejakých nedostatkov. 

Celkový efekt, ktorý táto riasenka dodá, je najmä objem. Vďaka nej uvidíte každú riasu, ktorú máte a bude pekne zvýraznená. Dostanete aj trochu dodatočnej dĺžky, ale mám aj riasenky, ktoré dodajú mihalniciam väčšiu dĺžku ako táto. 

Odličovanie je pre mňa veľmi jednoduché.Táto maskara nerobí žiaden problém pri odstraňovaní a ide dole veľmi ľahko s micelárnou vodou. Moja verzia tejto riasenky nie je vodeodolná, ale mám pocit, že trošku vody znesie bez toho, aby sa rozmazala. 


Táto riasenka mi veľmi pripomína Bourjois Volume Glamour Max Definition maskaru. Majú podobný aplikátor, dodajú najmä objem, ale aj sa trošku drobia. V tomto nedostatku je však Max Factor maskara na tom lepšie. Menej sa drobí pri odličovaní a pri nosení takmer vôbec. Ak hľadáte maskaru, ktorá vám dodá objem a mäkké riasy, False Lash Effect vás nesklame. 

Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Kozmetiku značky Max Factor si môžete kúpiť v drogériách alebo online. False Lash Effect maskara sa predáva za cenu okolo 8 - 10 €. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára