Menu

sobota 13. decembra 2014

Dermacol *lak na nechty* NEON

Jedna z línii lakov na nechty od značky Dermacol má názov Neon. Môžete tu nájsť neónové farby ako ružová, žltá, oranžová, zelená či fialová. Tieto laky sú vhodné aj pre umelé nechty a predávajú sa v pomerne maličkých baleniach - 5 ml. Ja mám odtieň 06 Neon Purple, a tieto laky môžete nájsť v drogériách alebo online, často aj vo výpredajoch.

Čo mi na týchto lakoch nevyhovuje, je aplikátor. Ten je dlhý a tenký, a s takýmito štetcami sa ťažšie pracuje. Čas schnutia aj výdrž na nechtoch sú priemerné.


Ako môžete vidieť z obrázku, podľa mňa najväčší problém je pigmentácia týchto lakov. Odtieň, ktorý mal byť fialový, a aj tak vyzerá v balení, je na nechtoch vyslovene ružový. A to aj pri aplikácii dvoch vrstiev. 

Celkovo teda dostanete malé balenie, nepraktický štetec a výsledná farba bude iná ako vo fľaštičke. Ja by som vám preto odporúčala vybrať si nejaký iný lak než Dermacol Neon.

Celkové hodnotenie: 2 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára