Menu

piatok 12. decembra 2014

Essence *Soo Glow!* zvýrazňovač

Essence má vo svojej ponuke dva odtiene zvýrazňovača na tvár s názvom Soo Glow! Ja som si vybrala odtieň 10 look on the bright side, a tento odtieň je krémovo biely s maličkými trblietkami. Druhý odtieň 20 bright up your life má nádych doružova. Tento zvýraznovač má konzistenciu krémovo-púdrovú. Znamená to, že v balení je to krém, ktorý si jednoducho aplikujete prstami. Na tvári sa potom zmení na púdrový produkt, ktorý vydrží celý deň.


Ja mám tento zvýrazňovač rada. Napriek jeho bielej farbe, nie je na pokožke výrazný a preto sa hodí na každodenné použitie. Trochu som sa bála aj tých trblietok, ale ani tie nie sú na tvári vidieť. Po tomto zvýrazňovači ostane len jemne rozžiarená pokožka a to je presne to, čo chcem. 

Ak aj vy zháňate nový zvýrazňovač na lícne kosti, pod obočie či do vnútorného kútika oka, určite skúste vyskúšať Essence Soo Glow!. Ja som s ním veľmi spokojná. Cena je okolo 3 €. 

Celkové hodnotenie: 4,5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára