Menu

piatok 5. decembra 2014

L´Oreal - Triple Active - denný krém

Rada produktov od značky L´Oreal s názvom Triple Active ma zaujala. Ako prvý som vyskúšala Nutrition výživný krém (hodnotenie tu) a hneď som si ho obľúbila. Ďalej som vyskúšala Eyes očný krém (hodnotenie tu) a ten mi tiež sadol. Preto som sa rozhodla pokračovať a kúpila som si aj denný krém z rovnakej línie Triple Active. Jeho hodnotenie si môžete prečítať v tomto príspevku.


L´Oreal Triple Active denný krém je určený pre suchú a citlivú pleť. Tento krém je dostatočne jemný, aby nepodráždil citlivú pokožku. Ale na druhej strane si myslím, že pre suchú pleť nebude dostatočný. Krém poskytne istý stupeň hydratácie, ale skôr bude vyhovovať normálnej či mastnej pleti. Pre suchú pleť je podľa mňa vhodnejší Triple Active Nutrition krém, ktorý je hustejší a lepšie hydratuje. 

Keďže krém má názov Triple Active, má 3 účinky: hydratáciaochranadodanie komfortu

1, Hydratácia: V tomto dennom kréme je obsiahnutý glycerol, ktorý spája deriváty cukru a tie posilňujú schopnosť pokožky zadržiavať vodu. Vďaka tomu by mala byť pokožka hydratovaná po celý deň. Pre mňa má Triple Active denný krém nízky až stredný stupeň hydratácie. Nepatrí medzi krémy, po ktorých siaham, keď mám vysušené miesta na tvári. Používam ho skôr na bežný deň, keď je moja pokožka normálna. Vtedy tento krém dobre padne a udrží pokožku hydratovanú po celý deň. 

2, Ochrana: Denný krém obsahuje aktívnu zložku na báze vitamínu E, ktorá chráni pokožku pred vznikom voľných radikálov. Pridaný je tu aj UV ochranný filter, ktorý chráni pokožku pred škodlivými slnečnými lúčmi. Škoda len, že na balení sa nedočítate výšku UV filtra.

3, Dodáva komfort: Tento pocit na pokožke majú zabezpečiť ceramidy v spojení s vitamínom B5. Tieto látky obnovujú ochranu pleti a zanechajú pokožku s pocitom komfortu. Ak máte veľmi vysušenú pleť, budete potrebovať hustejší krém ako tento. Ale na normálnej pleti je krém veľmi príjemný a zanechá ju upokojenú a pohodlnú. 


Triple Active denný krém je určený pre osoby nad 20 rokov. Má ľahkú textúru, ktorá sa rýchlo vstrebáva. Prakticky po minútke je krém vstrebaný a dodá pokožke jemnú hydratáciu. Podľa mňa má denný krém typickú vôňu takýchto krémikov na pleť, ale Nutrition krém pre mňa vonia omnoho lepšie. Myslela som si, že všetky krémy z línie Triple Active budú mať rovnakú vôňu a trošku ma sklamalo, že to tak nie je. Pre mňa je Nutrition krém jeden z najlepšie voňajúcich, aké mám. 

Porovnanie Triple Active Nutrition: Nutrition krém je hustejší a lepšie hydratuje suchú pokožku. Denný krém je skôr vhodnejší pre normálnu a mastnú pleť, ktorá nepotrebuje hĺbkovú hydratáciu. Oba krémy sú vhodné aj pre citlivú pleť, ale viac by som uprednostnila denný krém, ktorý je jemnejší. Balenie aj cenu majú oba krémy podobné. Oba sa rovnako rýchlo vstrebú do pokožky, aj napriek tomu, že majú rozdielnu hustotu. Vôňu má Nutrition krém omnoho lepšiu. 


Celkovo mám z tohto krému zmiešané pocity. Ak by som ho mala hodnotiť samostatne, je to vhodný krém pre normálnu pokožku (nie suchú) a hydratuje pleť po celý deň. Krém je príjemný a dobre sa rozotiera po pokožke. Balenie aj cena sú primerané a výsledok, ktorý krém prinesie je upokojená a jemne hydratovaná pleť. Na druhej strane sa nemôžem ubrániť porovnaniu s Nutrition krémom a ak by som si mala vybrať iba jeden z nich, stopercentne by to bol Nutrition krém. Má vyššiu hydratáciu, ale vôbec nepôsobí na pokožke mastne alebo neprirodzene. Ja mám pocit, že viac rozmazná moju pleť a navyše tú jeho vôňu zbožňujem. Pripomína mi leto a bezstarostné dni. :)

Kozmetiku značky L´Oreal si môžete kúpiť v drogérii alebo online. Triple Active denný krém stojí okolo 5 - 7 €.

Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára