Menu

piatok 27. júna 2014

Avon Fantastically Firming - telový krém

V letných mesiacoch sú na telový krém kladené veľké nároky. Pokožka tela môže byť v lete vysušená od slnka, chlórovej vody alebo klimatizácie. Preto je potrebný krém s vyšších stupňom hydratácie. Avšak husté krémy, ktorým trvá pol hodiny, než sa vstrebú, nie sú v horúčavách práve vítané. Navyše v lete pri šortkách a tielkach ukazujeme veľkú časť tela a preto chceme, aby vyzerala mlado a sviežo. Ideálny letný telový krém by preto mal byť ľahký, super hydratačný a rýchlo sa vstrebávajúci. Tiež by mal rozžiariť a omladiť pokožku. V tomto príspevku si zhodnotíme telový krém, ktorý by mal podľa popisu spĺňať všetky uvedené kritériá: Avon Fantastically Firming telový krém


Avon Fantastically Firming telový krém obsahuje výťažok z kolumbijskej kávy. Kávové zrná obsahujú silné antioxidačné látky, vďaka ktorým odstraňujú odumreté kožné bunky. Tento krém má spevniť a vyhladiť pokožku tela. Tiež jej dodá pružnosť, omladí a rozžiarí ju. Má jemnú vôňu, ktorá spríjemní aplikáciu. Fantastically Firming telový krém sa predáva v 200 ml balení. 

Aplikácia:

Avon telový krém dostanete v šrubovacom balení, z ktorého si zoberiete toľko krému, koľko chcete. Pozitívom tohto balenia je to, že ho vyškrabete do posledného kúsku. A balenie môžete potom hravo recyklovať. Krém môžete aplikovať podľa potreby na celé telo. Do pokožky sa vstrebe veľmi rýchlo, nemusíte čakať ani pár minút. Po rozotrení je krém vstrebaný. Jeho vôňa je výrazná, ale jemná. Pár hodín ju budete cítiť na pokožke, ale nie celý deň. Napriek tomu, že tento krém obsahuje výťažky z kávy, vôbec nemá kávovú vôňu. Tá je skôr sladká a dospelá. 


Pozitíva:

Tento telový krém sa veľmi rýchlo vstrebe. Mne sa veľmi páči aj vôňa a fakt, že chvíľu ostáva na pokožke. Textúra je ľahká a krémová. Pre mňa je pozitívom aj balenie a hydratácia po celý deň. Fantastically Firming krém nezanecháva na pokožke žiaden mastný film a pokožka tela je počas jeho používania hebká. 

Negatíva:

Balenie je pre mňa malé. Spotrebovala som ho veľmi rýchlo a rada by som mala aj dva krát toľko produktu. Ďalšia vec je to, že krém je nazvaný Fantastically Firming, v preklade fantasticky spevňujúci. Obsahuje kávový extrakt a ten by mal spevniť pokožku a odstrániť odumreté bunky. Ja som však žiadne spevnenie nepozorovala a odumreté bunky si odstraňujem pílingom. 


Celkové hodnotenie:

Avon Fantastically Firming telový krém je podľa mňa dobrý a mám ho rada. Jeho používanie je vďaka vôni a konzistencii ľahké a upokojujúce. Páči sa mi, že sa okamžite vstrebe do pokožky. Čo sa mi nepáči je trochu zavádzajúci názov, pretože, aspoň pre mňa, nemal žiadne spevňujúce účinky. Pokožka ostane po použití hebká a matná. Sviežu a mladú pokožku opticky dosiahnete leskom, takže je dobré použiť napríklad telový olej, ak chcete sviežu pokožku. 

Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Kozmetiku značky Avon si môžete kúpiť prostredníctvom katalógu alebo online. Fantastically Firming telový krém stojí okolo 4 € (kúpiť tu). 



Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára