Menu

utorok 3. júna 2014

Miss Sporty: Ohh! Blushed again... *lícenka*

Kozmetiku značky Miss Sporty som v drogérii väčšinou prehliadala. Vyskúšala som ju kedysi v minulosti a veľmi ma nenadchla. Nedávno som sa rozhodla, že jej dám ďalšiu šancu a kúpila som si zopár produktov. V tomto príspevku si zhodnotíme lícenku na tvár s názvom Ohh! Blushed again...


Táto lícenka je púdrová a skladá sa z dvoch odtieňov, ktoré sa pri aplikácii zmiešajú dokopy a vytvoria jednu farbu. Balenie je plastové, ale vyzerá byť pevné. Na aplikáciu tejto lícenky budete potrebovať štetec. Mne sa najviac osvedčil štetec so šikmo zrezanými štetinkami, viac si o ňom môžete prečítať v príspevku Kozmetické štetce, ktoré musíte mať


Ohh! Blushed again... lícenka je dobre pigmentovaná a na tvári vydrží väčšinu dňa. Ľahko sa rozotiera a nezanecháva fľaky alebo šmuhy na tvári. Odtieň , ktorý mám je 010 Russian Doll. Skladá sa z krikľavo ružovej farby na okraji a púdrovo ružovej v strede. Oba odtiene obsahujú trblietky. Keď sa odtiene zmiešajú, vytvoria stredne ružovú  farbu. Na tvári vyzerá tento odtieň sviežo a prirodzene. Netreba to ale prehnať s aplikáciou, lebo budete naozaj vyzerať ako ruská bábika. Táto lícenka ma veľmi príjemne prekvapila. Je pigmentovaná, vydrží na tvári a odtieň je veľmi pekný na každodenné nosenie. Kúpiť si ju môžete v drogérii alebo online. Lícenka stojí okolo 2 €. 

Celková hodnotenie: 4 z 5.


Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára