Menu

štvrtok 30. októbra 2014

♥ SPA pre celé telo, pleť a vlasy ♥

Sychravé počasie vonku priam volá po príjemnom večeri, ktorí strávite rozmaznávaním celého tela. Ja som si nedávno tiež dopriala takýto večer a v tomto príspevku vám poskytnem zopár tipov ako na to, a tiež niekoľko hodnotení produktov, ktoré som použila. 

Takže začala som s vlasmi. Ku korienkom vlasov som si naniesla vrstvu ricínového oleja. Tento olej by mal podporovať rast vlasov tým, že intenzívne vyživí pokožku hlavy. Na výsledky si však treba počkať dlhší čas a zatiaľ sa snažím tento olej používať každý týždeň aspoň raz. Olej treba nechať pôsobiť aspoň hodinku (ideálne cez noc), preto som ho aplikovala ako prvý a treba ho dobre vmasírovať do pokožky hlavy. 100% ricínový olej si môžete kúpiť v predajniach so zdravou výživou. Ja mám olej od značky Saloos a stojí okolo 3 €.


Keďže tento olej sa aplikuje len ku korienkom, aby zvyšok mojich vlasov nebol smutný, aplikovala som si po celej dĺžke kokosový olej. Maska na vlasy z kokosového oleja je vynikajúca na hebké, lesklé a vyživené vlasy. Viac o kokosovom oleji si môžete prečítať v tomto príspevku


Druhým krok je starostlivosť o telo. Telový zábal sa nedá robiť každý deň, ale keď je na to vyhradený špeciálny večer, tak prečo nie. Telový zábal som si urobila z bahna s minerálmi z Mŕtveho mora. Bahno dodáva pokožke prirodzenú vlhkosť, hĺbkovo ju čistí a odstraňuje odumreté bunky a nečistoty. Pokožka je po použití bahna regenerovaná a upokojená. 


Bahno z Mŕtveho mora obsahuje horčík, draslík, vápnik a stopové prvky. Jeho použitie je veľmi jednoduché, stačí si tenkú vrstvu bahna naniesť na celé telo, alebo len na vybrané časti a nechať zhruba 15 minúť zaschnúť. Ja som mala bahno od značky Sea of Spa, ktorú si môžete kúpiť online. Jedno balenie minerálneho bahna stojí okolo 5 € (kúpiť tu).


Ďalším krokom pokiaľ bahno zaschýna, je aplikovať si svoju obľúbenú pleťovú masku. Ja momentálne skúšam ďalšiu masku od značky Missha s čiernym ílom z Maroka. Ako funguje sa dozviete v jednom z budúcich hodnotení, ale ak vám môžem dať tip na pleťovú masku, skúsiť môžete napríklad vanilkovú samozahrievaciu masku (hodnotenie tu), ktorá vás bude zahrievať počas ďalšieho kroku spa večera. 


Takže zatiaľ čo všetky oleje, zábal a maska začínajú pracovať, je najvyšší čas napustiť si relaxačnú vaňu. Ja si do môjho kúpeľa vždy pridávam niekoľko extra produktov. Prvým je soľ do kúpeľa, ktorá odstráni toxíny z tela, ďalej mlieko a med na zjemnenie pokožky a olivový olej na hydratáciu. Počas spa večera som si do vane pridala aj hydratačnú mliečnu prísadu do kúpeľa. Táto prísada je od kozmetiky s názvom La Chévre a má názov Embellir.


Mliečna prísada má konzistenciu jemného rozpustného prášku, ktorý je vyrobený zo sušeného kozieho mlieka a soli z Ružového jazera. Embellir prísada do kúpeľa slúži na hydratovanie pokožky. Kozmetiku značky La Chévre si môžete kúpiť online. Hydratačná mliečna prísada do kúpeľa stojí okolo 2 € (kúpiť tu).


Spa večer nemôže byť kompletný bez pílingu. Ten rozjasní pokožku a zanechá ju jemnú. Momentálne používam Garnier Oil Beauty píling, ktorý obsahuje štyri rôzne oleje na vyživenie pokožky (hodnotenie tu).


Pre ďalší extra krok použite na píling aj pílingové rukavice. Tie lepšie distribuujú produkt a píling bude precíznejší. Ja som si svoje rukavice kúpila v Jysku, ale majú ich aj v drogérii za cenu okolo 3 €.


Posledným krokom je sprcha, kde si zmyjete zvyšky bahna, pílingu a olejov z vlasov. Po takomto relaxačnom večere sa budete cítiť ako znovuzrodená s vyživenými a posilnenými vlasmi, hladkou pokožkou a vyčistenou pleťou. 

♥♥♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára