Menu

nedeľa 12. októbra 2014

BrushArt - sada kozmetických štetcov na tvár, oči a pery

Kozmetických štetcov nikdy nie je dosť. S nimi vyzerá líčenie profesionálnejšie a lepšie rozotrené dostratena. Ak ich nemáte dosť, alebo si len chcete rozšíriť svoju kolekciu, najlepšou voľnou pre vás bude celá sada kozmetických štetcov pre všetky časti tváre. A práve takúto sadu si zhodnotíme v tomto príspevku. Sada kozmetických štetcov od značky BrushArt obsahuje 3 štetce na tvár, 5 štetcov na oči, 3 štetce na pery a kefku na obočie a riasy, to všetko zabalené v koženkovom obale.


1, Balenie: Táto sada je zabalená v koženkovom obale, ktorý sa dá stočiť do valčeka a zaviazať. V tomto obale môžete štetce pokojne aj skladovať a výborne sa s nimi cestuje. Všetky štetce sú dobre chránené a všetky štetinky ostanú na mieste. Samotná kvalita obalu je slabšia, najmä zašívanie koženky. Ja preto obal využívam len na cestovanie, neviem, či by každodenné otváranie dobre znášal. 


2, Štetce na tvár: V tejto sade nájdete tri veľké štetce na tvár. Nachádza sa tu guľatý štetec na púder, šikmo zastrihnutý štetec na lícenku a menšia verzia štetca na púder, prípadne na bronzér. Tieto štetce dostanete ešte navyše zabalené v plastových obaloch. Rúčky sú plastové a štetinky sú umelé. Podľa mňa sú tieto štetinky trochu tvrdé. Mám ďalšie štetce na púdrové produkty a tie sú oveľa mäkšie. A práve preto, po týchto troch štetcoch často nesiaham. Rozhodne sa dajú používať, ale sú len priemerné.


3, Štetce na oči: BrushArt nám v oblasti očí ponúka 5 štetcov a jednu kefku. Tri štetce sú ploché a zastrihnuté do oblúka. Každý štetec má inú veľkosť, a preto môžete používať práve ten, ktorý sa najviac hodí vášmu tvaru očí. Ja bežne používam najmenší a stredný, najväčší štetec je pre mňa príliš veľký. Tieto štetce tiež majú umelé štetinky a plastové rúčky. Využívam ich každý deň a sú jemnejšie ako štetce na tvár. 


Ďalšie dva štetce sú tiež tenké, jeden zastrihnutý rovno a druhý šikmo. Rovno zastihnutý štetec je príliš veľký pre moje oči, preto ho veľmi nevyužívam.  Šikmo zastrihnutý štetec je okej, má rovnaké štetinky ako štetce pred ním a ľahko sa s ním pracuje. Dá sa s ním nalíčiť linka alebo aj obočie. 


Kefku na obočie a riasy využívam takmer každý deň, presne na to, na čo je určená. Prečešem si s ňou riasy alebo obočie, aby vyzeralo upravene. Táto kefka je mierne zošikmená a vďaka tomu sa s ňou lepšie pracuje. Kefka je hustá a má dobrú veľkosť a kvalitu.


4, Štetce na pery: V tejto sade si môžete vybrať aj z troch veľkostí štetcov na pery. Aj v tomto prípade dva využívam najväčší a stredný, ten najmenší je podľa mňa príliš malý. Štetce sú dobré a ľahko sa s nimi rozotierajú rúže alebo lesky. 


Celkovo je táto sada taká stredná. Niektoré štetce využívam každý deň, iné som vyskúšala raz a už som po nich nesiahla, pretože mám lepšie. Preto ak už máte dobré štetce, túto celú sadu vám asi nebude treba. Ak ale máte málo štetcov, alebo len začínate svoju kolekciu, táto sada by sa vám mohla zapáčiť. Máte možnosť vyskúšať si rôzne veľkosti štetcov a navyše dostanete aj puzdro na ich uskladnenie a cestovanie. 

Štetce značky BrushArt si môžete kúpiť online. Sada kozmetických štetcov stojí okolo 16 - 18 €.

Celkové hodnotenie: 3 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára