Menu

pondelok 20. októbra 2014

Freeman - Ílová pleťová maska s citrónom a mätou

Kozmetika značky Freeman sa zaoberá predovšetkým starostlivosťou o pleť, telo a vlasy. V jej radoch môžete nájsť telové a pleťové pílingy, šampóny, kondicionéry, balzamy na ruky, telové mlieka, stylingové balzamy, laky na vlasy a tiež pleťové masky a mnohé ďalšie produkty. Ja som zatiaľ z tejto značky vyskúšala len pleťovú masku proti stresu, ktorá má výraznú modrú farbu a levanduľovú vôňu. Výrazné výsledky som však nezaznamenala a preto som túto značku ďalej neskúmala. Nedávno som jej dala ďalšiu šancu a kúpila som si ďalšie masky na vyskúšanie. V tomto príspevku si zhodnotíme Ílovú pleťovú masku s citrónom a mätou


Freeman kaolinová pleťová maska mäta a citrón má za úlohu vypnúť pleť a minimalizovať vzhľad veľkých pórov. Pleťová maska je detoxikačná a vďaka extraktom z mäty a citróna upokojuje problematickú pleť a znižuje produkciu mazu. Maska je citrónovo svieža a dokáže upokojiť pokožku zapálenú od vyrážok. Íl vstrebáva prebytočný maz a zmenšuje póry. Mäta ponúka osvieženie a ochladenie. 

Maska sa aplikuje na tvár a krk, s výnimkou očného okolia. Nechajte ju zaschnúť a potom ju zmyte dole s teplou vodou. Túto masku si môžete kúpiť ako vzorku vo veľkosti 15 ml, z ktorej dostanete približne dve použitia, alebo ako veľkú tubu o veľkosti 150 ml. 

Konzistencia: Ílová maska má svetlo zelenú farbu a tuhú konzistenciu. Najlepšia a najjednoduchšia aplikácia je pomocou štetca na pleťovú masku. S ním sa maska rovnomerne aplikuje na celú pleť a nezašpiníte si ruky. Konzistencia tejto masky je hustý krém, ktorý úplne zahalí vašu pleť. Zhruba po 10 minútach na pleti úplne zaschne a po celý čas aplikácie mierne šteklí. Nie je to nepríjemné, ale budete to cítiť. Vôňa je tu jemná a citrónová. Keď je maska úplne zaschnutá, začne sťahovať pleť a vtedy je ten správny čas zmyť je teplou vodou. Odstránenie vám bude trvať nejaký čas, kvôli tuhšej konzistencii masky.


Výsledok: Po zhruba 10 minútach masky na pleti, budete cítiť rozdiel. Z mastnej pleti sa stane pleť úplne matná. Podľa mňa však až príliš. Po tejto maske som mala pocit skôr vysušenej pokožky a bola to takmer povinnosť aplikovať si nejaký hydratačný krém (ja som si aplikovala L´Oreal Triple Active hydratačný krém), ktorý vráti pokožke prirodzenú hydratáciu. Výsledok tejto masky je úplné odstránenie mazu. Ak trpíte nadmernou tvorbou mazu, táto maska vám môže pomôcť k presušeniu pleti. Ak máte normálnu pokožku, musíte si pripraviť hydratačný krém, ak máte suchú pleť, táto maska určite nie je pre vás, aj keď trpíte akné. 

Ďalší výsledok, ktorý má táto maska priniesť je zmenšenie pórov. Túto úlohu však pre mňa nedodala. Moje póry vyzerali po použití masky úplne rovnako, ako predtým. No a čo sa týka osvieženia a ochladenia pleti, mäta a citrón sú na to to pravé. Mierne, príjemné šteklenie a jemná vôňa sú naozaj osviežujúce. 

Prednedávnom som vyskúšala inú masku s citrónom a to Missha bavlnenú masku. Táto maska naozaj dokázala zmenšiť póry a z tohto pohľadu je lepšia ako táto Freeman ílová maska. Ak hľadáte stiahnutie pórov Missha maska bude asi lepšie riešenie. Ak chcete odstránenie mazu a osvieženie môžete vyskúšať túto Freeman masku. 

Kozmetiku značky Freeman si môžete kúpiť v hypermarketoch, napríklad Kaufland, alebo online. 15 ml balenie ílovej masky s mätou a citrónom stojí okolo 1 - 2 € (kúpiť tu).

Celkové hodnotenie: 3 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára