Menu

pondelok 27. októbra 2014

s-he stylezone - nálepky na nechty

Nálepky na nechty sú jednoduchým spôsobom, ako mať zaujímavú manikúru bez veľkej námahy. V tomto príspevku si zhodnotíme nálepky na nechty od značky s-he stylezone.


Predpokladám, že tieto nálepky majú číslo 601 a v jednom balení dostanete 6 pásov rôznych druhov čipky. Pásiky si môžete nastrihať na akúkoľvek veľkosť a prilepiť na nechty podľa vašej nálady. Potom stačí nechty prelakovať priesvitným lakom a manikúra je hotová. 

Na môj dizajn som ako podklad použila telový lak od Astor v odtieni 107 Perfect Look (hodnotenie tu) a potom som vertikálne na každý necht nalepila inú čipku. Nasledovali dve vrstvy vrchného laku, tiež od Astor Already Dry! (hodnotenie tu). Zvolila som radšej dve vrstvy, aby nálepky vydržali dlhšie.


Výsledná manikúra sa mi veľmi páčila a bola som s ňou spokojná, ale bohužiaľ vydržala len jeden deň. Potom sa nálepky, aj napriek viacerým vrchným vrstvám laku, začali odlepovať. Najlepšie vydržala najtenšia čipka, ale tie hrubšie sa začali odlepovať hneď ďalšie ráno. 


Od značky s-he stylezone som už vyskúšala lak na nechty (hodnotenie tu) a ten tiež vydržal len jeden deň. Nálepky od tejto značky očividne tiež nie sú výnimka. Dizajn týchto nálepiek je veľmi pekný, ale ak manikúra vydrží len jeden deň, potom to podľa mňa nestojí za to. 

Celkové hodnotenie: 2 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára