Menu

štvrtok 9. októbra 2014

e.l.f. - Hypershine Gloss - lesk na pery

e.l.f. Hypershine Gloss je lesk na pery so zabudovaným štetcom. Produkt si vytočíte zospodu a pomocou štetca si ho aplikujete na pery. Tento lesk som si kúpila už viac krát a preto si určite zaslúži hodnotenie. 


e.l.f. Hypershine Gloss obsahuje technológiu, ktorá odráža svetlo a vytvorí lesklé pery. Môžete si vybrať z 10 odtieňov a ja som vyskúšala odtieň 9018 Vixen - ľahká červená a 9019 Bubblegum - svetlo oranžovo ružová. 

Konzistencia týchto leskov je krémová a dobre sa drží na perách. Tieto lesky nie sú lepkavé a ľahko sa rozotierajú. Lesk je celkom dobrý, ale "hyper" by som ho nenazvala. Lesk má tiež výraznú cukríkovú vôňu a mne sa páči. 


Pigmentácia je pri týchto leskoch stredná. Dodajú perám trochu farby, ale vaša pôvodná farba bude stále viditeľná, prípadne farba rúžu alebo ceruzky na pery. 

Aplikátor sa mi tiež páči. Je to malý štetček a dobre sa s ním rozotiera lesk po celých perách. Len treba používať menšie množstvo lesku, pretože ak ho bude v aplikátore veľa, potom ho dobre nerozotriete. 


Z dvoch odtieňov, ktoré som vyskúšala sa mi viac páčil 9018 Vixen. Tento odtieň vyzerá na mojich perách prirodzene a šťavnato. Odtieň 9019 Bubblegum je pre mňa trochu svetlý a samostatne ho skoro vôbec nepoužívam. Avšak na hnedom rúži vyzerá veľmi pekne. 


e.l.f. Hypershine Gloss lesk na pery si môžete kúpiť online a jeho cena je okolo 2 €. 

Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára