Menu

utorok 7. októbra 2014

Aknelot - Čistiaci krém a maska 2 v 1

Aknelot čistiaci krém a maska 2 v 1 je určený pre mladú, problematickú pokožku. Jeho úlohou je umývať pleť, zbaviť ju nečistôt a mazu, čistiť upchaté póry a znižovať riziko vzniku akné. 


Účinné látky v tomto produkte sú kyselina salicylovášalvia a zinok. Balenie je 75 ml, cena sa pohybuje do 4 € a kúpiť si ho môžete v drogériách alebo hypermarketoch. Samotný krém je riedky, biely a má vôňu ako väčšina produktov so zinkom. Ak budete produkt používať ako čistiaci krém, potom je jeho konzistencia okej, ale mne nevyhovuje. Ak ho chcete viac využívať ako pleťovú masku, budete mať problém rovnomerne ho naniesť na celú pleť. 


Maska na tvári zaschne, aj sa mierne vstrebe do pokožky. Hneď po aplikácii ma však dosť páli a preto ju často nepoužívam. Ani ako umývací krém mi nevyhovuje, kvôli jeho konzistencii sa ťažšie rozotiera a zotiera z pleti. Napriek množstvu účinných látok mi tento produkt nevyhovuje a nepatrí medzi moje obľúbené. Výsledky sa u mňa po jeho používaní nedostavili a navyše štípe a nemá dobrú konzistenciu ani pre čistiacu krém ani pre masku. 

Celkové hodnotenie: 2 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára