Menu

sobota 1. novembra 2014

Essence - Effect Nail Polish - lak na nechty

Ja mám trblietavé laky na nechty veľmi rada. Sú príjemným spestrením a dajú sa s nimi vytvoriť rôzne efekty. Nedávno ma v drogérii zaujal ďalší trblietavý lak, tentoraz vo výraznej ružovej farbe od značky Essence, z línie Effect Nail Polish, odtieň 18 that´s my pop cake!.


V tomto laku na nechty sú v priesvitnej báze zmiešané ružové trblietky a maličné konfety. Trblietok je tam však neporovnateľne viac a preto sú dominantné. Toto je lak, ktorý najlepšie vynikne na inom farebnom laku, pretože nemá vlastnú farbu. 

Aplikátor je tenší, ale pri lakoch s trblietkami mi to až tak nevadí. Vďaka menšiemu štetcu sa dajú trblietky lepšie umiestniť. 


Výdrž tohto laku je dobrá a prakticky vydrží tak dlho, ako lak, ktorý je aplikovaný pod ním. Hustota trblietok je tiež okej, aj keď sa si zvyčajne aplikujem dve vrstvy pre výraznejší efekt. Nechty ostanú po nanesení tohto laku úplne hladké, žiadny pieskový efekt. Odlakovanie je celkom ľahké, ale trblietky narobia malý neporiadok. 

Manikúra na obrázku sa skladá z podkladového a vrchného laku Astor (hodnotenie tu), ako podklad mám Dermacol One Coat lak v odtieni 137 (hodnotenie tu), no a navrchu je Essence Effect Nail Polish v odtieni 18 that´s my pop cake! (dve vrstvy).


Essence Effect Nail Polish môžete nájsť približne v 20 rôznych odtieňoch. Ja môžem hovoriť zatiaľ len za odtieň 18 that´s my pop cake! a ten je podľa mňa veľmi dobrý. V podstate si kupujete ružové trblietky a tie aj dostanete. Manikúra rôzne odráža svetlo a tak vytvára aj malý 3D efekt. Ja som so svojím nákupom spokojná a lak budem určite využívať aj naďalej. 

Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Ako si prehľadne usporiadať laky na nechty: DIY tipy na skladovanie lakov

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára