Menu

štvrtok 27. novembra 2014

Rimmel *Stay Glossy* lesk na pery

Dobrý lesk na pery je vždy dobrý. A ja som nedávno našla v drogérii jeden naozaj veľmi dobrý. Rimmel Stay Glossy lesk na pery má krémovú konzistenciu, dobrý aplikátor, peknú farebnosť a pohodlne sa nosí. Viac o ňom sa dočítate v tomto príspevku.


Rimmel Stay Glossy je lesk na pery so šesť hodinovou farebnou výdržou na perách a technológiou, ktorá predlžuje intenzitu lesku na perách. Tento lesk dvojnásobne hydratuje pery a vďaka mäkkému a tvarovanému aplikátoru si vyčarujete plné a šťavnaté pery. Dokopy máte k dispozícii 14 odtieňov, ja mám dva: 430 All night long - bordovo červenú a 640 All day seduction - jasnú oranžovú. 

Konzistencia:

Rimmel Stay Glossy lesk na pery má veľmi príjemnú konzistenciu. Produkt je krémový a krásne sa rozotiera po perách. Tento lesk nie je vôbec lepkavý, ale napriek tomu vydrží na perách. Konzistencia je trošku tuhšia, ale aspoň sa lesk nerozpíja mimo líniu pier.

Výdrž:

Sľubovaná výdrž tohto lesku je 6 hodín. Je pravda, že tento lesk vydrží na perách dlho, ale či je to 6 hodín som ešte neskúšala. Ide o to, že pri jedení alebo pití sa lesk zotrie. Niekoľko nápojov síce vydrží, ale potom je nutná opätovná aplikácia. Napriek tomu, lesk vydrží dlhšie ako ostatné v mojej zbierke, napríklad Lip Smacker lesk s príchuťou Fanty (hodnotenie tu), e.l.f. Hypershine lesk (hodnotenie tu) alebo Astor 8H Perfect Stay lesk (hodnotenie tu).

Balenie:

Balenie tohto lesku je mi tiež sympatické. Vrchnák je dobre tvarovaný a presne zapadne do ruky. Veľkosť balenia je 5,5 ml, čo je taký priemer. Farbu lesku vidíte priamo v balení. 

Aplikátor:

Tento aplikátor je jeden z mojich najobľúbenejších. Samotný aplikátor je špongiovitý a ten mám radšej ako štetček. Zostrihnutie aplikátora je zaujímavé. Je sploštený a vyzerá ako malá lopatka. S takto tvarovaným aplikátorom jedným ťahom zafarbíte celé pery a vďaka ostrejším hranám vyplníte aj kontúry pier úplne bezchybne. 


Finiš:

Keďže sa bavíme o lesku na pery, finiš je veľmi lesklý. Odtiene, ktoré mám, obsahujú trblietky a preto sa lesk leskne ešte viac. Trblietky sú maličké a na perách ich necítite.

Pigmentácia:

Tieto lesky nemajú úplnú pigmentáciu, na perách bude farba mierne zosvetlená. Mne to vyhovuje, lesky sa ľahšie aplikujú a nemusíte pri tom dávať veľký pozor. Ak chcete lesk, ktorý vám dodá plnú farbu, tu to nenájdete. Tieto lesky majú trochu farby a viac lesku. Rozdiely medzi jednotlivými odtieňmi však na perách uvidíte. 

Moje odtiene:

Odtieň 430 All night long je tmavšia červená, ktorá dodá perám plnší nádych. Pery s týmto odtieňom vyzerajú zdravo a šťavnato. Toto je ideálny odtieň pre tie z nás, ktoré chcú nosiť červené pery aj cez deň, ale nechceme aby boli výrazné, alebo aby sa o ne trebalo špeciálne starať. 

Odtieň 640 All day seduction je oranžová, ktorá na perách vyzerá prirodzene a lesklo. Tento odtieň veľmi nezmení vašu prirodzenú farbu pier, ale dodá im jemné broskyňové zafarbenie. 


Ja som najprv začala s červeným odtieňom a keď som ho vyskúšala, okamžite som chcela ďalšie. Tento lesk sa veľmi pohodlne nosí a dodá perám jemnú farbu, ktorú môžete nosiť na bežný deň. Vďaka tomu, že lesk nie je lepkavý, ale krémový a navyše počas nosenia hydratuje pery, si ho určite obľúbite aj vy. Tento lesk stojí za vyskúšanie, a podľa mňa pri jednom odtieni neostanete (tak ako ani ja :)). 

Kozmetiku značky Rimmel si môžete kúpiť v drogérii alebo online. Stay Glossy lesk na pery stojí okolo 4 - 5 €.

Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára