Menu

štvrtok 6. novembra 2014

Jemné čistiace obrúsky na tvár - Iseree

Tento článok bude ďalší tip na kozmetiku z obchodu Lidl. Vyskúšala som odtiaľ už niekoľko produktov: telové mlieko s mandľovým olejom (hodnotenie tu) a balzam na pery (hodnotenie tu). Keď som nedávno bola v Lidli, kúpila som si odličovacie obrúsky na tvár a ostala som milo prekvapená. Majú nízku cenu, okolo 1-2 €,  a svoju prácu si robia celkom slušne. 


Tieto odličovacie obrúsky od značky Iseree si môžete kúpiť v dvoch verziách, ja mám tie v ružovom balení určené pre citlivú pokožku. Podľa mňa sú tieto obrúsky veľmi dobré. Odlíčia všetok mejkap, nezanechávajú žiaden film na pokožke, neobsahujú parfumy, alkohol a farbivá. Majú v sebe primerané množstvo odličovača a netreba s nimi drhnúť pokožku. 

Pre mňa sú tieto odličovacie obrúsky rovnako dobré ako obrúsky iných a drahších značiek, a preto budem pokračovať v používaní týchto. Ak aj vy hľadáte lacné a účinné obrúsky, určite vyskúšajte tieto. 

Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Ďalšie hodnotenie odličovacích obrúskov: Garnier Essentials

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára