Menu

pondelok 17. novembra 2014

Garnier *Ultra Doux* šampón

V tomto príspevku si zhodnotíme šampón na vlasy od značky Garnier z kolekcie Ultra Doux. V tejto línii sa nachádza niekoľko druhov šampónov na vlasy, ja momentálne používam Recette Provence - rozmarín a oliva.


Rozmarín a oliva je šampón určený pre normálne vlasy. Neobsahuje parabény ani silikóny. Jeho úlohou je okrem očistenia vlasov, aj revitalizácia a dodanie ľahkosti. Tento šampón má výraznú rozmarínovú vôňu, nemusíte sa báť, že by vaše vlasy voňali ako olivy. 

Ja som vyskúšala z línie Ultra Doux už niekoľko šampónov, napríklad Levanduľa a ruža, Broskyňa a mandľa, Arganový olej a brusnice. Pivné kvasnice a granátové jablko. Niekoľko šampónov mi ešte chýba k preskúmaniu celej kolekcie, ale jedno je isté. Toto sú dobré šampóny. Všetky majú výraznú vôňu, dobre penia a zanechajú vlasy čisté. Ja viac od svojho šampóna neočakávam. 

Ak by som z vyskúšaných musela vybrať svoju najobľúbenejšiu vôňu, bola by to práve Rozmarína a oliva. Aj keď názov možno neznie veľmi lákavo, skúste najbližšie v drogérii tento šampón ovoňať a uvidíte sami. 

Celkové hodnotenie: 5 z 5.

1 komentár:

  1. Aj ja som s týmito šampónmi spokojná, nemám po nich mastné vlasy, ani ma nesvrbí vlasová pokožka, navyše dobre penia a pekne voňajú. Môj obľúbený je šampón pre objem vlasov alebo ten na farbené vlasy.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť