Menu

piatok 7. novembra 2014

Freeman - Kaolínová pleťová maska *Avokádo + Ovos*

V tomto príspevku si zhodnotíme ďalšiu pleťovú masku od značky Freeman. Doteraz ste si mohli prečítať hodnotenia antistresovej masky (hodnotenie tu) a masky s citrónom a mätou (hodnotenie tu). Pokračovať budeme kaolínovou maskou s avokádom a ovosom, ktorá je určená na vyčistenie pórov.


Táto maska je určená pre suchú aj mastnú pleť. Rozdielna je však frekvencia použitia. Suchá a normálna pleť by mala masku používať raz za týždeň, mastná pleť ju môže používať aj tri krát za týždeň. 

Hlavné zložky Freeman pleťovej masky sú kaolínový íl, avokádo, ovos a vitamín E. Spoločne by mali hĺbkovo vyčistiť póry, odstrániť z pleti mastnotu a nečistoty, stiahnuť rozšírené póry a spevniť pleť. Pleť je po použití tejto masky obnovená, svieža, spevnená a tonizovaná. 

Masku si môžete aplikovať na tvár aj dekolt, je potrebné vynechať očné okolie. Maska postupne zaschne a potom si ju treba zmyť teplou vodou. Táto kaolínová maska má hustejšiu konzistenciu a preto je najjednoduchšie aplikovať si ju štetcom na pleťovú masku (hodnotenie tu) a zotrieť si ju pomocou mokrého uteráčika. Vďaka nemu si ušetríte čas aj vodu pri odstraňovaní masky. 


Avokádo + Ovos pleťová maska má jemnú vôňu a hustejšiu konzistenciu. Napriek tomu, že maska je tuhšia celkom dobre sa rozotiera po pleti. Zaschýna postupne a pri tom začína pomaly vypínať pokožku. Ten pocit budete cítiť na pleti a pre mňa bol trošku nepríjemný. Počas zaschýnania sa maska aj mierne vstrebe do rozšírených pórov. Úplne zaschnutá je možno po 15 minútach, ale to už naozaj ťahá pleť. 

Najlepšie sa zotiera dole s uterákom a ja som sa nevedela dočkať, kedy si masku zotriem. Pre moju pleť bola táto maska príliš silná. Veľmi ťahala pleť a navyše po nej zostalo aj mierne začervenanie, najmä na čele. 

Okrem tohto neželaného výsledku maska dokázala 100 % odstrániť všetok maz z pleti a stiahnuť póry. Úplne všetky ich však nevyčistila, povedala by som, že to bolo tak 50/50. Už počas pôsobenia som cítila ako maska sťahuje pleť a po zmytí bolo spevnenie pleti naozaj viditeľné. 

Čo sa však tiež okamžite dostavilo bola vysušená pleť, ktorá si priam pýtala hydratačný krém. Ja som potrebovala hrubú vrstvu krému, dokonca som rozmýšľala, či si radšej neaplikujem aj hydratačnú masku, aby som upokojila pleť. Preto si nemyslím, že suchá pokožka by bola z tejto masky nadšená.

Ja som rada, že som túto masku najprv vyskúšala vo vzorkovom balení, pretože veľké si asi nekúpim. Hoci maska krásne stiahla póry, cítila som aj podráždenie. Preto aj vám odporúčam radšej ju vyskúšať v menšom balení, až potom si kúpiť veľké, 150 ml balenie. Kozmetiku značky Freeman si môžete kúpiť v drogérii alebo online. Malé balenie kaolínovej masky Avokádo + Ovos stojí okolo 1,50 € a veľké okolo 5,50 €.

Celkové hodnotenie: 3 z 5.

Hodnotenia ďalších másk na stiahnutie pórov: Missha bavlnená maska s citrónomGarnier Pure samozahrievacia maskaGlam Glow SuperMud

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára